Ostin eilen 4.8.08 tollaset fatAl1tyn headsetin mutta kaikki pelissä sanoo kun puhu mikkii että rätisee ihan vitustu eikä saa mitään selvää! missä mahtaa olla syy! mulla on se nty etupaneelissa kiinni mutta oon koittanu myös takapaneelissa eikä silti toimi sen paremmin. asetuksia säätäny kaikkialta. micki on "on" tilassa ja on painettu kokonaan pohjaan asti niin että se uloke menee siihen kuuluvaan uraan. mistä sais mahdollisia ajureita tai muuta mikä voisi auttaa tilannetta?
Kolmella kaverilla sama setti, kahdella ongelmia. Toisella mikki ei kuulu ollenkaan, toisella vain joskus. Kokeile mikkiä suoraan takapaneeliin, siis ei kuulokkeisiin kiinni ja piuhalla siitä. Luultavasti silloinkaan kuulu mitään, joten takuuseen pitäisi mennä.
tähän mennessä kaikki mikki ongelmat joita olen tuon setin kannsa kuullut ovat johtuneet huonosta mikin kiinnityksestä. itseni mukaan lukien. eli se on tiukka. kuulokkeissa on kolo + mikissä on nypykkä=tiedätte varmaan mihin olen menossa tällä.
Se on niin syvällä kun vaa voi olla! En tiiä viel ketään kellä mikki toimis hyvin tässä! Jos löytyy jotain niksejä tän korjaamiseen niin olkaa kilttejä ja kertokaa