cs accountin salasana takaisin

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi pezkuu 03.08.2008.

1. pezkuu

pezkuu Guest

Olin viikonlopun poissa ja joku on vaihtanut cs accounttini salasanan... olen kokeillut tuota nouda tilin tiedot hommaa, mutta s-postiin ei tule viestiä. Mitä tässä pitäisi tehdä?

2.  
  3. peetu123

peetu123 Guest

Mulla oli sama juttu kerran ei sieltä mitään saanu kun lähetti sinne sen postin mutta sit meni joku 3viikkoo ja mä kokeilin ihan huvin vuoks toimisko sitten se toimi mutta sille oli tulla vac bannit =(

Ootko pelannu joskus moraamossa tai marttakerhossa

4. pezkuu

pezkuu Guest

iha vaa pupla servuilla oon pelaillu

5. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh, jos ei ongelma tunnu ratkeavan niin suosittelisin ottamaan Valven asiakaspalveluun yhteyttä.

Ja vielä parempi, jos sulla olisi kuitti tallella (kuva siitä) ja hyvät taidot englannissa.

6. pezkuu

pezkuu Guest

onha mulla se cd-key tallessa, mutta enkku aika sukka (6 oli peruskoulun päättö tokaris)

7. pezkuu

pezkuu Guest

Saisko sitä apua?

8. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hi,

Some time ago I lost my CS:S account password, I have tried the "Retrieve account information" system, but haven't recieved any email from it. Could you please reset my account. My account name is ***. As a proof that I'm rightful owner of that account, I'm adding as attachment a picture of my CS:S box with the CD-Key. Thank you in advance.

Best Regards

Eli suomeksi:
    Jonkin aikaa sitten menetin CS:S tilini salasanan. Olen yrittänyt "nouda tilini tiedot" systeemiä, mutta en ole saanut sieltä spostia. Voisitteko ystävällisesti resetoida tilini. Tili nimeni on ***. Todisteeksi, että olen tilin laillinen omistaja, laitan liitteeksi valokuvan CS:S kotelostani CD-keyneen. Kiitos etukäteen.

Parhain terveisin

Copy-pasteta tuo mailiin, lisää siihen tilin nimi ja oma nimesi ja laita liitteeksi valokuva sun cd-keystä.

9. pezkuu

pezkuu Guest

Ja mihinkäs osotteeseen tää pitää sendii?

10. Lada1500s

Lada1500s Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Valven support sivun alalaidassako se osoite nyt olikaan? Jossaki support osiosta löytyy.

Jaa tämä sivu