1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vistan uudelleenasennuslevyn teko.

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Pasuuna13 02.08.2008.

1. Pasuuna13

Pasuuna13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelma on se kun Zepto Znote 3405w, saapui pari päivää sitten kotiin. Huomasin että vistan home premium levyjä ei ollut mukana, soitin myyjälle ja kyselin että what a funk?? Se sano että asennuslevyn voi tehdä itse. Mut eihä mulla oo hajuukaan mistä mä sellaisen asennustiedoston löydän, jonka voi polttaa levylle, hyvä ku on saanu jonkinlaiset asetukset tehtyä tähän uuteen "maailmaan". Ihan perseestä tää että asennuslevyjä ei toimiteta mukana, kuulemma yleistymään päin, mitä noista erilaisista foorumumeista on katellu.
    Jos jollakulla olis antaa mulle vinkkejä olisin todella kiitollinen, pitää saada tehtyä ne levyt nyt eikä sit kun on liian myöhäistä. Kone muuten toimii ihan hyvin (toistaiseksi)
    Kiitos ja anteeksi..

2.  
  3. tukis

tukis Guest

Jollei käyttöohjeessa mainita asiasta, niin ota uudelleen yhteyttä myyjään.

Voisit vilkaista Käynnistä-valikon Kaikki ohjelmat -kansiosta ja Ohje ja Tuki kohdasta (sekin Käynnistä-valikossa).

En löytänyt tuolle ohjekirjaa. Ehkä joku täällä on tuntee tuon mallin.
    Zepton sivuilta löytyi vain 3415w. Sen ohjekirjassa ei mainittu asiasta.
    Täältä tilattuna tulee asennuslevy, eikä polttomahdollisuutta kai noissa ole.

Jaa tämä sivu