1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG W2452T-PF 24

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi gogol666 30.07.2008.

  1. gogol666

    gogol666 Member

    Liittynyt:
    31.08.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään kokemusta tästä näytöstä?

    Verkkokaupa.comissa maksaa 350e ja speksit ainakin näyttäs hyvältä.

     
  2.  
  3. Euphemos

    Euphemos Regular member

    Liittynyt:
    13.07.2005
    Viestejä:
    2,607
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tietoaseman hinta on 369e ja jos siinä on yksikin viallinen pikseli, niin vaihtavat uuteen.
     
  4. Draga

    Draga Member

    Liittynyt:
    13.06.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin tälläisen näytön tuossa perjantaina ja huomenna pitäisi olla täällä niin kirjoittelenpas sitten omista kokemuksista. Tosi vähän tuntuu löytyvän arvostelua kyseisestä näytöstä. Pitäisi ainakin hakata acerin 300e:n 24":n ja laadulla varsinkin :)
     
  5. eduj

    eduj Guest

    no joko on näyttö testattu kunnolla?? ite miettiny ton saman hankkimista, joten ois kiva tietää kokemuksia siitä?
     
  6. eduj

    eduj Guest

    Näyttö ollut nyt viikon verran käytössä. Kirkas ja terävä kuva, tyylikäs, hinta hyvä. Miinuksia pieni häntiminen ja valovuoto sekä katselukulmat ylhäältä ja alhaalta heikot. Tehdasasetuksilla mennään että voi olla että jotkin asiat korjaantuu vielä.
     
  7. Pekek78

    Pekek78 Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2006
    Viestejä:
    371
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitäs tos on parempaa verrattuna esim. BenQ G2400W(T):hen? Kalliimpi ainakin.
     
  8. eduj

    eduj Guest

    Tuohon en osaa kyllä vastata
     
  9. Draga

    Draga Member

    Liittynyt:
    13.06.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin.. Pitkän hiljaisuuden jälkeen palaan kommentoimaan tätä näyttöä.

    Koska köyhällä ei ole varaa ostaa halvinta niin hyppäsin suoraan acerin 300e 24":n yli ja laitoin LG:n joka on muutaman euron kalliimpi. LG:n on tunnetusti tyylikäs, pientä muotoilua, hyvä jalusta.

    Arvostelua en ehtinyt tehdä aikaisemmin, koska halusin käyttää tätä kunnolla, että tuleeko mitään vikoja tai muita virheita. Nykyäänkin niin harvoin tulee kuolleella pikselillä oleva näyttö. Itse olen pitänyt näytöstä paljon. Tulee paljon enemmän katsottua elokuviakin + työpöytäkäyttö ja internetin selaaminen ei rasita enää niin paljon silmiä.

    Näyttö on täyttänyt kaikki toiveeni. Se ei ole paras, mutta se jättää huonot jalkoihinsa. Tuntuu jopa, että se olisi Samsungin kilpailijaa parempi. Jos oikein hifisilmästelee niin voi itse remputella säätöjä. Itse kylläkin säädin hillitysti.

    + Tyyli / muotoilu
    + Jalas (Katselukulma säädettävä, pyörivä jalusta)
    + Hinta/laatu -suhde
    + Takuu (Esimerkiksi Acerillä menee tolkuttoman kauan)

    -Harmaa alareuna (painikkeiden tekstejä ei näy jos valo osuu niihin, välillä pientä masennusta aiheuttaen kun hohtaa ;) )
     
  10. jiti66

    jiti66 Member

    Liittynyt:
    01.08.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaisiko joku neuvoa mikä vikana kun näyttöön ilmestyi punertava n.10cm leveä raita.(LG w2452t) toimi uudesta noin puolituntia ja nyt näkyy tuommoinen punertava läpinäkyvä raita ? Ajoin levyn sisään normaalisti sekä asetin ATI:sta resoluution (HD4850) 1900*1200.Liitäntä on DVI ???
     
  11. Arcataye

    Arcataye Member

    Liittynyt:
    02.12.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sattuisiko kukaan täällä omistamaan kyseistä näyttöä?
    Olisi kysyttävää sen verran, että kuinka paljon näyttö heiluu?
    Meinaako se kaatua tjn.. Nimittäin lukiessani erilaisia arvosteluja, niillä kaikilla oli antaa sama miinuspiste: tukijalan heiluvuus.

    Onko tosi juttu vai arvostelijat liian herkkiä heilumiselle? :)
     
  12. eduj

    eduj Guest

    ollut joo muutaman kuukauden omana, eikä toi heiluminen oo kyllä mun mielestä mikään ongelma. Tukevasti se tossa pöydällä pysyy. Tosin tämähän on juurikin näitä asioita, että mielipiteitä löytyy niin monta kuin on näyttöä.
     
  13. Arcataye

    Arcataye Member

    Liittynyt:
    02.12.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin kyseisen näytön ennenkuin ehdin lukea viestiäsi. Olen täysin tyytyväinen tähän, en näe mitenkään erityisen liikaa heiluntaa. Suosittelen. :)
     

Jaa tämä sivu