Näppäimistö ei toimi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi joojorma 24.07.2008.

1. joojorma

joojorma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä ongelmana ois ett on tuommone HP:n langaton näppäimistö ja kun esmes. pelatessa painaa näppäimet W ja D pohjaan niin jälkimmäisenä painettu näppäin ei vaikuta mitään. Kuitenkin esimerkiks painettaessa W ja A -näppäimet pohjaan kumpikin toimii. Ongelma esiintyy vain W ja D näppäintä käytettäessä. Avasin näppäimistön ja puhdistin sen mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta enkä itse keksi mitään muutakaan ratkaisua ongelmaan joka todella häiritsee pelaamista.

2.  
  3. juunas11

juunas11 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ymmärrän kyllä, että moinen häiritsee paljon. Yksi syy voi olla näppäimistön halvat valmistuskulut. Silloin saatetaan laittaa muutama näppäin samaan johtimeen näppäimistön sisällä. Jos näin on, jotkin näppäinyhdistelmät eivät toimi. Oletko kokeillut toisella näppäimistöllä?

4. joojorma

joojorma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En oo kokeillu toisella näppäimistöllä koska sellaista ei ole ollut saatavilla... muistaaksei näppäimistö on toiminut joskus kunnolla...

5. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Halvalla rakennetut näppäimistöt eivät ikuisuuksia kestä, varsinkin jos ovat raskaassa kulutuksessa. Itselläni jokunen vuosi sitten hajosi näppäimistöstä e kirjain ja oli sitten pakko ostaa uus sen takia. Sen jälkeen olen itse ollut aika tarkka että millaisen näppiksen ostan ja vältän halpoja.

6. joojorma

joojorma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitokset tiedoista!!! Voi olla uuden näppiksen osto joskus tulevaisuudessa edessä...

Jaa tämä sivu