Hiiriongelma peleissä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi JooPee 22.07.2008.

1. JooPee

JooPee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli kun pelaan Call of Duty:ä tai Call of Duty 4:sta niin tähtäin liikkuu välillä nopeampaa vaikka liikutan hiirtä tasaisesti. Alkuperäisessä CoD:issa temppuilua esiintyy enemmän.

Hiirenä on Razer DeathAdder ja käyttiksenä toimii Vista Home Premium 32bit.
    Kun kokeilen toisella hiirella joka on Mikkisoftan Basic Optical mouse 1.0A peli toimii paljon paremmin, mutta välillä silti temppuilee.

Olen miettinyt cplmousefixin asentamista, mutta olen kuullut että se muuttaa tähtäämistä aika paljon. Auttaisko tuo mousefixi minun ongelmaan?

Pyytäkää selittään ongelmaa tarkemmin jos ette ymmärrä :)

2.  
  3. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mikäs alusta sulla on hiirellä. ainakin moniväriset tai "kimalteita" sisältävät matot voivat olla syyllisiä tuohon. tietysti voi olla kyseessä myös razerin ominaisuus. onko uusimmat firmikset ja ajurit asennettu hiirelle.

kokeile aluksi vaikka ihan plankko a4 siihen hiiren alle niin näet onko syyllinen matto vai hiiri/asetukset.

Viimeksi muokattu: 23.07.2008
  4. osckari

osckari Guest

Sulla on kiihytykset päällä ja cpl mousefix ottaa kiihytykset pois
    Deathadderin hallintapaneelista voisit laittaa accelrationin nollalle

5. JooPee

JooPee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hallintapaneelista on kiihdytykset pois.

Toisella foorumilla sanottiin että cplmousefix ei ole yhteensopiva vistan kanssa.

6. osckari

osckari Guest

En huomannutkaan että sulla on vista.. Näin muistelen itsekkin, ettei toimisi vistalla.

Jaa tämä sivu