1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paskat digiboksit.

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi eekk 20.07.2008.

  1. eekk

    eekk Member

    Liittynyt:
    01.07.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko niin että kaikki kaapeliverkon tallentavat digiboksit ovat paskoja? Onko kukaan törmännyt boksiin jossa kanavat vaihtuvat nopeasti ja teksti-tv toimii hyvin? Topfield 5100 oli muuten ok mutta kanavien vaihto kesti ikuisuuden. Humaxin 9500 teksti-tv taas on syvältä.
     
  2.  
  3. Digitaali

    Digitaali Member

    Liittynyt:
    06.01.2008
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samaa pohdin minä. Meillä on Saloran tallentava digiboxi PVR S600C, jonka toiminta on ihan /ceestä. Äskenkin tallensin ohjelmia, niin yhtäkkiä boxista meni virrat poikki ja ruutuun pamahti viesti "checking hdd". Ärsyttävää :(

    Tiedä sitten auttaisko boxin vaihto, meillä kun on taloyhtiössä quam-verkko, joka on kaiketi oma luku sinänsä.

    Tuota Topfieldin boxia olen haaveillut seuraavaksi hankkivani.
     
  4. Digitaali

    Digitaali Member

    Liittynyt:
    06.01.2008
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Korjataan nyt vielä...
    eli tarkoitin qam-verkkoa.
     
  5. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei ole.

    On,minä. Handan DVB-C 6000 vanha, kuin taivas ja toiminut hankinnasta saakka ,nopeesti,varmasti ja ilman sekoiluja.
     
  6. Bluejack

    Bluejack Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    377
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Procaster 6300C Boxi ollu käytössä pari vuotta ei ikuna mitään ongelmia.. txt-tv mihin sitä nykypäivänä enää tarvii kun on epg:t boxeis?
     
  7. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos tv:n sisäinen teksti-tv on parempi käytä sitä
     
  8. kingtoni

    kingtoni Regular member

    Liittynyt:
    24.11.2003
    Viestejä:
    174
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Kyllä se taitaa olla niin, että jokaisessa mallissa on jotain vikaa. Itse en myöskään törmännyt boxiin, johon käyttäjät olisivat tyytyväisiä.

    Nyt käytössä Procaster PVR-6300C ja heitän sillä vesilintua heti kun sellaisen nään. Suosittelin laitetta vielä kaverillenikin ja hänellä on taas lähdössä boxi huoltoon (jo 5 boxia annettu tilalle). Miten hemmetissä se on voittanut noita testejä??? Itse olen kyllä ollut kaikkea muuta kuin tyytyväinen.

    Itse odotan kuitenkin vielä vuoden loppuun, kun silloin tulisi myyntiin ensimmäisiä kunnollisia nauhoittavia HD-boxeja.
     
  9. pkimmo

    pkimmo Guest

    Paskoista digiboxeista aihepiiri laajenee helposti paskoihin digiboxi kauppiaisiin.

    Verkkokauppa myy digiboxeja joita ei voi missään liikkeen tiloissa testata eikä nähdä miten ne toimii tai minkälainen käyttöliittymä ko vehkeessä on.

    Toisin sanoen sieltä pitäisi ostaa digiboxi näkemättä mitään muuta kuin myyntilaatikon. Tämän lisäksi he sanoivat että palautusoikeus on vain avaamattomilla paketeilla. Toisin sanoen sun on pakko ostaa paskaa paketissa ilman palautusoikeutta.

    Käsittämätöntä touhua. Onko tämä ryssälandia vuonna 1980 ?
     
  10. Duke68

    Duke68 Member

    Liittynyt:
    14.08.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin 2007 kesällä Handan DVB-C 6000 boksin, vaihdettiin kaksi kertaa uuteen lyhyen ajan sisällä, sitten vaihtoivat Samsung merkkiseen, se pelasi paljon kauemmin kuin Handanit, kunnes sekin levähti. Vaihdettiin takaisin Handaniin DVB-C 6001 malliin. Se on ollut minulla puolitoista kuukautta. Nyt huomasin, ettei indeksiä käytettäessä auta muu kuin sammuttaa virrat ja asetettuja tallennuksia ei pääse muokkaamaan jälkeenpäin... Ei se analoginen niin huono ollut että kaikki nämä vaivat kannattais kärsiä.

    Ostin DNA kaupasta ja palvelu ollut aina hyvää, tosin sielläkään ei ole päässyt katsomaan ennakkoon boksin ominaisuuksia.
     
  11. Bluejack

    Bluejack Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    377
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä Verkkokaupan myymälässä on useampiakin liikkeen tarjoamia boxeja mahdollisuus testata..
     

Jaa tämä sivu