1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näppäimistö avaa ikkunoita (windows XP)

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Dividead 20.07.2008.

1. Dividead

Dividead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmana on siis että kirjottaessa jotkin näppäimet avaavat ikkunoita esim. F avaa etsi ikkunan tai L kirjaa käyttäjän ulos. Ongelma ilmestyi koneen formatoinnin jälkeen. Olen scannannut koneen avastilla ja super antispywarella.

Olen tutkaillut olisiko windowsin prosesseissa mitään ylimääräistä, mutta äkkiseltään en mitään löytänyt. Olen kokeillut myös parilla eri näppäimistöllä ja molemmilla sama ongelma.

Alkaa ideat olemaan vähissä niin pakko kysyä täältä. Kiitos!

2.  
  3. weirdfell

weirdfell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo vaikuttaa että jostakin näppis ottaa myös windows painikkeen höyryt mukaan,, en keksi muuta ku kokeile toisella näppiksellä jos mahd, ja tarkasta että win-painike toimii normaalisti...

4. Dividead

Dividead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilin jo parilla eri näppäimistöllä. Toinen usb ja toinen vanhempi näppisportissa toimiva. Molemmilla sama ongelma. Ongelma häviää itsestään välillä, joten epäilen että vika käyttiksessä.

Täytyy testata tuota windows näppäintä kun menen kotiin.

5. Dividead

Dividead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin, taitaapi vika olla näppiksessä. Kaatunut joskus olutta tähän ja toinen windows näppäin toimii sen vuoksi vähän tahmeasti. Taitaapi olla koko ajan pohjassa. Vika tuli toiseen näppikseen koska kumpikin oli koneessa yhtäaikaa kiinni. En olisi tätä varmaan itse ihan heti hoksannut:)

Kiitokset avusta!

-Henri

Jaa tämä sivu