Selain ei aukene ym.

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi skaaresv 16.07.2008.

1. skaaresv

skaaresv Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Koneessa on joitain ihmeen vikoja, jotka haittaavat sen käyttöä. Välillä on sellainen tilanne, kun klikkaa mozillan pikakuvaketta, niin selain ei aukene ollenkaan. Sitten välillä, kun saa selaimen auki, niin ylävalikosta, johon olen laittanut sellasia sivuja valmiiksi, joita käytän jatkuvasti, niin ne eivät ole näkyvissä, vaan tilalla on pelkkä harmaa palkki. Joskun koneen oltua yön auki, niin aamulla kun menet koneelle, niin näyttö on pimeänä ja siinä on teksti "Signal not detected". Aivan kuin kone olisi suljettu ja näyttö olisi jäänyt päälle. Tällöin ei ole muuta mahdollisuutta kuin sulkea kone virtanappulasta. Tällaisia samanlaisia juttuja oli koneessa aiemminkin keväällä ja silloin siinä lopulta kävi niin, että lopulta se ei löytänyt C-asemaa (muistaakseni näin se korjaajasetä sanoi mulle) ja XP piti asentaa koneelle uudelleen. (Ja kaikki mun tiedostot sieltä hävis.)Eli mikä ihmeen vika siellä oikein on, koska tätä vauhtia tapahtuu taas sama.

Viimeksi muokattu: 16.07.2008
  2.  
  3. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo voi johtua esim. että XP on virran säästö tilassa. pitäisi "herätä" kun painelee näppäimistö nappeja.
    Katso tapahtumienvalvonnasta onko milaisia virhe ilmoituksia, niistä voi selvitä vika.(Ohjauspaneeli > Valvontatyökalut > Tapahtumienvalvonta)
    Toimiiko IE?
    Päivitä Mozilla.
    Tarkasta onko koneella pöpöjä, esim jollain online virusscannerilla kuten: http://support.f-secure.com/fin/home/ols.shtml

Koneen lämmöt kunnossa? tarkista että koneen sisus ei ole pölyinen.

4. skaaresv

skaaresv Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu