Hei! Asensin juuri kyseisen selaimen, ja ihmettelin asentaessani ohjelmia kun se ruutu joka kysyy asennetaanko ohjelma vai avataanko näkyy vain puoliksi? eikä voi vetämällä suurentaa...Yläreunassa vvain ruksi Mikä avuksi?
Ei ainakaan minulla. Itse käytän Firefox 3 myös, eikä asennuksessa tai sen käytössä ole ollut ongelmia :S
Tarkoitan tällä siis sitä kun yritän asentaa vaikka jotain ajuria yms. kun olen painanut download/lataa nappulaa ilmestyy lataus popuppi joka näkyy vain puoliksi...
Siinä ilmeisesti Download manager -ikkuna ei näy kokonaan eikä sitä voi siirtää tai muuttaa kokoa. Kuva tietenkin selvittäisi asiaa. Suomenkielinen sivu, jonne voi upata kuvia: http://www.aijaa.com/
Homman sain korjattua oikealla klikillä yläreunaan ja pistin sen ruudun kokonäytön kokoiseksi, tuossa kohdassa tulee myös muuta kokoa kohta. Kuinka se toimii ruudun keskelle ilmestyy vain "nelinuolio" eikä vetämällä tai rullalla yms. tapahdu mitään...???
Nuolinäppäimillä pitäisi saada vedettyä reunoja ja enter-painalluksella hyväksytään ja lopetataan muutos. Samalla tavalla siirtäminen. Vasen ALT+Välilyönti painalluksella pitäsi tulla myöskin se sama valikko, jossa on koon muutto-, siirto- ja sulkemisvaihtoehdot.