1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

22" pelikäyttöön

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi gizmou 09.07.2008.

  1. gizmou

    gizmou Member

    Liittynyt:
    09.07.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli ois hakusessa tommone 22" näyttö pelikäyttöön ja hinta mieluiten alle 300€. Oon katellu lähinnä tota eizon S2201WSE:tä eli onkohan toi hyvä?

    Nii ja noista asuksen näytöistä, oon kuullu et on aika paskoja onkohan tää totta? :D

    Kiitos jo etukäteen! :)
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2008
  2.  
  3. Euphemos

    Euphemos Regular member

    Liittynyt:
    13.07.2005
    Viestejä:
    2,607
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei Eizo ole tainnut ikinä huonoa monitoria tehdä, ja kun kerran tuo S2201WSE voitti MikroPC:n viimekuisen testinkin, niin tuskin susipaska laite on sekään.
     
  4. tapiska

    tapiska Guest

  5. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mites http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11583 onko tosta mihinkään, pelikäyttöön, leffat ja muu semmonen. Ja jos joku viittis selittää mitä hienouksia noilla kontrastisuhteilla ja muilla saa esim paljonko parempi näyttö olisi tuo samsungin Samsung SyncMaster 226BW 22'' Halvempi olisi tietenkin lompakolle ystävällisempi mutta saatanko katua sitä myöhemmin ?
     
  6. gizmou

    gizmou Member

    Liittynyt:
    09.07.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tuli ostettua toi Eizo ja ei voi muuta sanoo ku että hyvä näyttö on :) mitää ongelmia ei oo ollu.
     
  7. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ite päädyin ostamaan tämän acerin möllöttimen ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Crystalbrite kirkas pinta, dvi kaapeli mukana ja häntimistä ei peleissä huomaa. Ihan kelpo peli ja hintaan 190e
     
  8. Yottabyte

    Yottabyte Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2,363
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mulla on, kuva on epäterävä ja jotenkin sumean oloinen verrattuna toisen koneen BenQ:n (joka muuten huutaa älyttömästi). Varmasti kylläkin johtuu siitä että molemmissa sama resoluutio, mutta se BenQ on 20' ja tämä 22'
     

Jaa tämä sivu