Kuuluu klikkailu ääniä vaikka ei tee mitään

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi KanaDimmy 30.06.2008.

1. KanaDimmy

KanaDimmy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aiheen otsikko kertoo aika hyvin mistä on kyse...Eli kuuluu vähän väliä klikkailu ääniä vaikka ei tekisi mitään koneella :) Kansion tuplaklikkauksesta kuuluu sama ääni. Onko mun koneella joku apina selailemas mun tiedostoja vai mistä on kyse

Onko jollain samaa ongelmaa tai vastausta mun ongelmaan

Käytän Xp Pro Sp2
    Palomuurina PC Tools Firewall Plus
    Virus turvana Avasti ja Threat Fire(Kuuluu Pc Tools ohjelmistoon)

Auttakaa ottaa päähän toi klikkailu :D

2.  
  3. tukis

tukis Guest

Samanlaista ongelmaa on ollut joskus.
    Äskettäin tein XP SP3 testiasennuksen ja siihen ei ollut asennettu kuin Firefox ja Opera. Sekin teki klikkausääntä.
    Boottasin koneen, en käynnistänyt ohjelmia ja laitoin äänen maksimille, jotta kuulen äänen jos se vielä tulee. Ei tainnut tulla enää. Jäi äänen selvittely siihen sillä kertaa.

- PopUP Blocker voisi aihettaa tuollaista ääntä.
    - Ohjauspaneelin ääniasetusten Äänet-väliledeltä voisi poistella samalta kuulostavia ääniä.
    - Voisi kokeilla tuleeko ääni ilman ohjelmia bootin jälkeen.

Office avustaja suhahteli myös joskus, vaikka ohjelma oli jo sammutettu. Se ääni on aivan erilainen. Nyt ei ole sekään enää esiintynyt.

4. mehumummo

mehumummo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen vahvasti sitä mieltä, että Ohjauspaneelin Äänet-välilehdestä kannattaa ottaa kaikki äänet pois, sillä ne ottaa päähän vaikka ne olisi itse mennyt aiheuttamaan.

5. KanaDimmy

KanaDimmy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin ottaa ohjauspaneelit äänet paikasta Aloita kohdasta äänen pois koska se tais olla ainoo mistä tulee sellanen ääni. Luulis että toi auttaa mutta ilmottelen tähän jos mun korvien raiskaus jatkuu vielä :D

Jaa tämä sivu