Itse tiedän setfsb ja clocgen. Muita? Ja sitten löysin videon niin mikkä ohjelmat sillä on tossa päällä? http://www.youtube.com/watch?v=2eSwf5LxGAM&feature=related Itse ymmärsin että toinen on cpuz ja toisesta kellotetaan, mikä se on? Paljon tästä AMD Athlon 64 3200+ saisi irti?
Ne ei tuu voimaan jostain syystä, vaikka kuinka yrittää. Mutta löysin että se on AIbooster, voiko joku antaa latauslinkin kun googletus ei onnistunut kovin hyvin.
Nyt sitten koitin biossista laittaa niin ainakun laittaa niin näyttö ei saa yhteyttä ja kone ei käynnisty, tuulettimet pyörivät. Mutta toisella kerralla siihen ilmestyy että Overlocking failed F1 resetup F2 run default options Ja F1 menee biossiin, F2 kone käynnistyy. Ja sitten se ei kellottanutkaan ollenkaan. Kuinka saisin tuon homman pois? Että ne tulisivat voimaan sitten. Noi tulee jokakertako koneen käynnistää. Jokakerta pitää painaa uudelleen käynnistymis nappia että pääsee tuohon. Apuja?
Jos et tiedä miten kellotetaan, lue pari opasta tai jätä homma väliin. Biossista se kuuluu tehdä. Jos on pakettikone joudut ehkä tyytymään niihin ohjelmiin mihin itse on kyllä koskisi tikullakaan.
Noh, tuosa on pari. Naps ja Naps. Ota tosiaan selville mahdollisimman paljon aiheesta ennen kuin alotat, ettei tule rahanreikää ku emo kärähtää tms.