Pelikonetta hintaan 1800€. VIIMEINEN SILAUS! KIIRE!

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Vincent90 23.06.2008.

1. Vincent90

Vincent90 Guest

Joo, elikkäs nyt on sit rahaa tullut käärittyä sen verran, että uutta konetta ostelemassa olisin. Ja olen siis kasaamassa ensimmäistä konettani komponenteista, joten olen aivan aloittelija tässä! Joten kärsivällisyyttä pyydän. Tästä syystä olisin kiitollinen, jos muutamalla sanalla perustelisitte valintojanne/ehdotuksianne!
    Toivottavasti te afterdawnin nerot osaatte auttaa.

Ja kone tulee siis pelaamiseen (tyyliin Empire Total War, Medieval II Total War jne..), elokuvien katseluun ja muuhun pikku touhuun.
    Lisäksi pitäisi ostaa myös näyttö, näppäimistö ja hiiri, (äänikortti taitaa olla integroituna?). Kaiuttimet minulla on. Muuten sitten kaikki oikeastaan puuttuukin.

Tässä alustavia pohdiskeluja:

Näyttis: 2x ATI RADEON HD4850 Crossfire ~400€
    Prossu: INTEL CORE 2 DUO E8400 3.0 GHZ 1333 MHz 6M S775
    Kotelo: ATX-tornikotelo, P182B
    Virtalähde: Corsair 520W 520HX ATX2.2
    Muistit: 4GT DDR2 800MHz (PC-6400), Vitesta, Dual-kit, 240-pin DIMM

Emolevy: MSI P45 Neo2-FR
    Kovalevy: 500GB Spinpoint T166, 3.5", SATAII/300, 16MB, 7200RPM (Tarjouserä)
    Jäähdytin: Ei minkäänlaista hajua, ehdotuksia? Tarviiko edes?
    DVD asema: Joku polttava, ehdotuksia?
    Käyttis: Vista Home Premium vissiinkin. 64-bit
    Näyttö: Näyttö: BenQ G2400W DVI-D/HDMI/1000:1/24" WIDE
    Näppäimistö+hiiri: CORDLESS DESKTOP WAVE

Ja tarviikos jotain muuta vielä? Puuttuuko nyt jotain vai pelittääkö kone noilla? Ja miten on E8400/ Quad Coret? Ei ole kokemusta kellottamiseen.
    Ja tietysti otan sit kasauksen koneelle (50€)

Kaiken kaikkiaan näillä hinnaksi tulis Jimm´s PC-Storesta sellaiset 1192,40 € + näyttikset, mahd. jäähdytin ja dvd asema. Eli menee nyt vähän yli sen 1600€. Mistä sais puristettua pois?