uusi näytönohjain gf 6600 tilalle.

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi nikozjr 20.06.2008.

1. nikozjr

nikozjr Guest

Tarkotuksena olisi uusia näytönohjain gf 6600 tilalle.
    koneessa on tällä hetkellä kiinni amd athlon 64 3200+ ja 1g ram muistia ja toi gf 6600...

ajattelin että jos saisin crysiksen pyörimään vähän paremmin koneella. noilla osilla crysis toimii ja fps 20 -40 (40) aika harvoin. huonoimmat resot ja kaikki päällä. ja sit ne vine tyypit voi jäädä pois tältä keskustelu aiheelta. en ole himo pelaaja niin en tarvitse mitään parhaimpia asetuksia.

kummasta kiikastaa enemmän prosessorista vai näytönohjaimesta. mitä nyt tossa kattelin crysiksen vaatimuksia niin siel sanottiin et toi prosu mikä mulla on niin on minimi vistalle. ja otan varmaan joskus myöhemmin ram muistia 1g lisää.. tosin kun mun emo käyttää SDRAM muistia niin eiks se ole aika hidasta ja kallista?

ite ajattelin uudeks näyttikses jonkun radeonin vaikka sais se olal alle 100e..

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CGAX-3852DDO

kertokaas ehdotuksia!

2.  
  3. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mhmm. En lähtisi sinuna uppaamaan noinkin vanhaa konetta enään, ja ootko varma että emolevy tukee PCI-E? Kannattaa hommaa kokonaan uusi kone. Tää on mun mielipide, mutta jos haluat uppailla konetta ni mikässiinä.

4. Persojet

Persojet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo en minäkää lähtis enää tota päivittää
    ja tolla näyttiksellä jäisi sitten prossu niin paljon että näyttiksestä ei oo mitään hyötyä
    eli periaattees pitäs molemmat ja sitte tarvis jo uuden emonki

Viimeksi muokattu: 20.06.2008

Jaa tämä sivu