1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

apua,psp slim & lite kysymyksiä!

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi ronsumo 15.06.2008.

  1. ronsumo

    ronsumo Guest

    elikkä minulla on psp slim & lite ja olen yrittänyt tässä viimeiset 2 viikkoa selvittää miten voisin laittaa psp:lleni pelejä. kun minun versioni on 3.71,ja olen yrittänyt laske sitä firmware v1.5,mutta ei vain millään mahda onnistua.osaisiko ketään neuvoa minua? kiitos jo valmiiksi..
     
  2.  
  3. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. ronsumo

    ronsumo Guest

    en oikein tajunnut noista, voisiko joku kertoa mistä olisi hyvä aloittaa? tarvinko jonkun toisen vanhan psp:n että saan ladattua omaani customin tai firmware 1.5?
     
  5. ronsumo

    ronsumo Guest

    vai kannattaisiko minun ostaa: (PSP Slim & Lite Akku 1200 mAh TOOL versio, huoltoakku) eikö siihen saa asennettua firmware 1.5 ja muut?

     
  6. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä ehdottomasti kannatta ostaa toi TOOL akku tai sitten Huuto.netistä samaa asiaa ajaja Pandoran tekeminen tilata. Eli sit kun oot jommankumman saanu niin kysy sitten täällä lisää apua, sillä se saattaa tulla tarpeeseen ;)
     
  7. ronsumo

    ronsumo Guest

    nyt on toolin akku pistetty tilaukseen, kyselen sitten lisää kun se on tullut ;)
     
  8. ronsumo

    ronsumo Guest

    mitä teen, kun yritän siisrtää pelistä cso tiedoston toiseen kansioon WinRAR:illa ja se vain ilmoittaa (.....)rar:CRC failed in ISO\ironman.cso. The file is corrupt?
     
  9. ronsumo

    ronsumo Guest

    elikkä nyt se akku on tullut, osaisiko joku kertoa mahdollisimman nopeasti mistä voisin aloittaa? mikä firmware kannattaisi ladata että koneeseeni saisi ladattua kaikkia pelejä?
     
  10. ronsumo

    ronsumo Guest

    en ymmärrä miksi minun psp ei käynnisty nyt kun hankin sen uuden TOOL akun?
     
  11. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nonniin, asiaa, eli se ei käynnisty koska sitä TOOL akkua ei voi käyttää normaalina akkuna mutta jos haluat nyt pistää itsellesi sen kustomin niin teeppäs näin:

    Kolmas vaihtoehto on että ostat Huoltoakun/pandoran täältä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon.

    Eli nyt sinulla on TOOL akku aka Pandora eli nyt teet muistikortistasi Magic Memory Stickin jolla voit asentaa kustomin. Elikkäs lataa toi ohjelma ja käynnistä se tuplaklikkaamalla START.EXEä ja sitten teet niinkuin se käskee ja kun siihen tulee valittavia kohtia 1-5 niin painat 4 ja sitten jatkat sen ohjelman tottelemistä, kun se homma toimii eli ohjelma on saanut tehtyä kaiken niin sitten vaan muistari ja TOOL akku PSPhen ja sitten se käynnistyy "Huoltotilaan" jossa voi asentaa sen 3.71 M33n eli kustomin.

     
  12. ronsumo

    ronsumo Guest

    en ymmärrä mtä tuo (type drive for of the psp) tarkoittaa?
     
  13. MAPESA

    MAPESA Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    se on se pöspisi asema. esim kun pistät usb päälle niin kone "löytää" vaikka siirrettävä levy J. laitat siihen sen kirjaimen mikä on pöspisi kirjain kun siirrät sinne jotain, esim niitä pelejä.
     
  14. ronsumo

    ronsumo Guest

    mä en ymmärrä mikä meni vikaan tein niinku käskit vastasin niihin kaikkiin kysymyksiin, sit latioin sen muistikortin mun psp:ehen eikä silti tapahdu mitään, näyttö iha tummana?
     
  15. ronsumo

    ronsumo Guest

    ja pitäisikö psp:n näyttö käynnistyä kun tuon on ladannut?
     
  16. ronsumo

    ronsumo Guest

    tai mitä tuo aseman nimi (11. merkkiä ENTER = ei nimeä?) tarkoittaa?
     
  17. ronsumo

    ronsumo Guest

    vai pitääkö se TOOL akku olla psp:n sisällä kun ladataan 3.71 M33n custom?
     
  18. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yks vinkki, sitten kun se alkaa laittaa niitä tiedostoja sinne muistarille eli siihen alkaa tuleen sellanen pitkä listä missä on nimien perässä prosentteja niin sitten sulla menee hyvin. Ja varmista että kun se ohjelma on mielestäsi tehnyt homman loppuun niin siinä pitäisi lukea jotain tämän tapaista: "Thanks to X-zibit..", loppua en muista :p

    Senhän takia se on ostettukin, eli pitää todellakin olla..

    Tässä on nyt vähän apua sulle:

    [​IMG]
    Eli sen pitäs alkaa noin, siitä sitten vaan painat ihan mitä tahansa.
    ----------


    [​IMG]
    Sitten avaat PSPs ja meet asetuksiin sitten "SYSTEM SETTINGS" ja sieltä valittet "FORMAT MEMORY STICK" (toi sitten poistaa KAIKKI tiedostot muistikortilta.. Eli kannattaa kopioida pelien savet tietokoneelle)
    ----------


    [​IMG]
    SITTEN laitat sen PSPn aseman kirjaimen siihen, eli kun laitat PSPn tietsikkaan kiinni ja laitat "USB CONNECTION" päälle ja meet "Oma Tietokone":seen ja katot mikä niistä asemista on se sun PSP ja laitat sitten sen aseman kirjaimen siihen ohjelmaan.
    ----------


    [​IMG]
    Sitten otat PSPtäs muistikorttis irti ja SITTEN VASTA painat O- näppäintä PSPssä (eli otat sen pois sen "USB CONNECTION")
    ----------


    [​IMG]
    Sitten laitat sen muistikortin takas ja sitten vasta laitat taas sen "USB CONNECTION" päälle.
    ----------


    [​IMG]
    Sitten tulee toi valikko ja valittet siitä 4. vaihtoehdon eli "Universal Unbricker.."

    Sitten vaan jatkat siitä taas sen ohjelman ohjeiden seuraamista.



    _______________________________________________________________

    [​IMG]
    JOS tulee tällänen ruutu niin se tarkottaa että oot tehny jotain väärin eli ei muutakun aloittamaan koko homma alusta ;)


    Kysy jos jotain jäi epäselväksi.
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2008
  19. ronsumo

    ronsumo Guest

    mulla ei vieläkään tule mitään kuvaa ton TOOL akun kanss.kun asensin tota pandoraa minulle tuli tälläinen teksti ennen kuin se loppui: exe ei tunnistettu sisäiseksi tai ulkoiseksi komennoksi, suoritettavaksi ohjelmaksi tai komentojonotiedostoksi. eikä minun muistikorttiini ole tullut mitään uutta, se on ihan tyhjä, tiedätkö mikä olisi voinut mennä vikaan?
     
  20. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Missä kohassa toi "exe ei tunnistettu.." juttu tuli ja mihin kuvaan asti oot päässy sillai että kaikki on mennyt hyvin?
     
  21. ronsumo

    ronsumo Guest

    se tuli melkein heti ton kuvan jälkeen ku piti valita noist (1-5) vaihtoehdoista, ja otin ton (4) niinku käskit..
     

Jaa tämä sivu