Olisin päivittämässä vanhaa laajakuva littua uuteen ja budjetti olisi noin 200 euroa... Mitä merkkejä / malleja suosittelisitte? En olisi ihan heti ottamassa Samsungia, koska kuuleman mukaan ei aina tiedä minkä laatuinen paneeli sieltä sattuu kohdalle Itse olen kattonut tässä BenQ:ta ja LG:tä... minulla ei ole mitään kokemuksia noista merkeistä, mutta ihan hinnan kannalta vaikuttaisivat hyviltä vaihtoehdoilta. Näytöstä pitäisi löytyä DVI liitäntä.
200 eurolla sulla ei ole edes varaa miettiä valintaa sen perusteeella, minkälaatuinen paneeli sieltä kohdalle sattuu... DVI-liitäntäisten näyttöjen tarjonta on sen verran mitätöntä tuossa hintaluokassa edelleen. Itselleni tulisi ensimmäisenä mieleen 20-tuumainen LG W2042T-SF, joka irtoaa vähän päälle 200 euroon.
sulla ei ole edes varaa miettiä Samsungin 223BW näyttö irtoaa vähän päälle 200 eurolla ja siinä on tiettävästi vaarana, että kohdalle osuu huonompi paneeli kuin kaverilla. Samsung 223BW Saahan noita näyttöjä myös käytettynä 200 eurolla ja silloin voidaan miettiä sitä paneelin laatua. Tuo sinun ehdottama LG vaikuttaa kyllä ihan hyvältä vaihtoehdolta, jonka pistän harkintaan