juu minulla on nyt kone mutta enään haluan vaihtaa vistan xp.ehen vaikka moni sanoo että se on parempi itse en tykkää vie koneelta ja hermoiltani liikaa xp:eellä pyörisi kaikki paremmin kiitos jo valmiiksi ja muuten ei mitään sellaisia esim, "osta xp kaupasta " jos mulla vittu vista on niin kai sen saa päivitettyä jotenkin xp vai saako? jos on joku muu kiva keino niin kertokaa kaikki ehdotukset paitsi xp ostaminen kelpaa
Vista Ultimate Enterprise ja Business OEM (ei Retail) versiot voi downgrade:ta (downgrade = vaihtaa vanhempaan versioon) Windows XP Professionaliin. Vista Home Basic ja Home Premium -versioita ei voi downgrade:ta. OEM on laitteen mukana tullut käyttis. Retail on täysversio. (täysversiota ei voi downgradeta, vaikka se maksaakin eniten) Asennuslevyä voi kysyä tietokoneen valmistajalta. Muihin vaihtoehtoihin en osaa neuvoa. Downgrade Rights Chart doc -tiedosto Downgrade Rights Chart HTML google
Tuntuisi loogiselta. Päivitys Ultimateen taitaa maksaa pari sataa? Joten ei sekään aivan halpaa olisi.
käytännössä halvin ja toimivin tapa on ostaa xp:n lisenssi. Tätähän sä et halunnut kuulla, mut tulipahan sanottua silti.