Vista muisti-ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi MoKKo 09.06.2008.

1. MoKKo

MoKKo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla olis tämmönen isommanpuoleinen ongelma Vistan muistinkäyttöön liittyen. Eli kun pelaa jotain vähän raskaampaa peliä (esim. Assassin's Creed tai Crysis), niin Vista rupee herjaamaan vähäisestä vapaan muistin määrästä. Tää alko ihan yhtäkkiä, eikä ole aiemmin ollut vastaavanlaista ongelmaa.

Koneessa on 2 gigaa muistia, mikä pitäis riittää.

Työpöydällä muistin käyttö on siinä 40-50%, ja oon yrittäny ottaa kaiken maailman Superfetchit ja hakuindeksoinnit pois käytöstä, mut ei oo auttanut. Ja eikös Vistan pitäisi itsestään vähentää vähemmän tärkeiden prosessien muistin käyttöä. Jotenkin tuntuu siltä ettei se tee niin.

Oliskohan joku viisaampi ja osais auttaa?

2.  
  3. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kiintolevyllä tilaa tarpeeksi? Jospa se tarkoittaa näennäismustia eli ns. Pagefilea?

4. Bluejack

Bluejack Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alkoiko kenties viimesimpien windows päivitysten jälkeen? ittelläni 3gigaa muistia ja kone jäätyy välistä esim photoshopin kanssa ja imasee kaiken muistin käyttöön.. ja aiemmin ei ole mitään ongelmaa ja koneessa takuulla piisaa tehot jotta siitä ei ole kysymys.

5. MoKKo

MoKKo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei ongelma oli just tossa pagefilessä ku olin jostain syystä ottanu sen pois käytöstä. Enää ei valita.

Kiitos avusta!

Jaa tämä sivu