Olen suunnitellut digitv-vastaanotinta tietokoneelleni ja höylännyt laitevertailun ja tämän keskustelualueen muutamat topicit puhki. Silti kysyisin hieman käyttökokemuksia Anysee E30 Plus Conax:sta ja Digital Everywhere FloppyDTV T/CI:stä. Myös muita samanlaisia saa ehdottaa. Liitäntä pitäisi olla joko USB tai FireWire. (vai onko niillä jotain käytännön eroa?) Sellainen kysymys vielä, että onko kukaan tallentanut tällaisilla digikorteilla videoita esim. Xbox 360:lta jonkinlaisella liitäntähelvetillä?
Eihän näissä USB-virittimissä, kuten ei -tietääkseni- sisäisissäkään digi-virittimissä ole mitään video-sisääntuloa! En tiedä olisiko XBoxilla mahdollista tallentaa sen omalle levylle, ja sieltä siirtää USB'n kautta PC'lle?!? Itse huomasin juuri, että Verkkokaupalla on uusi malli Terrortechin komboviritin jossa tosiaan on se video-in liitäntä! Laadusta en tiedä. Itsellä kans ollut mielessä pelastaa muutama vanha kotivideo vhs-kaseteilta ja super-8 nauhalta. Ehkäpä tulee kokeiluun ... KS: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=33860 ps. Tossa ei ole kyllä korttipaikkaa kuten Anyseessä, jota en kyllä ole minä kaivannut, ja mitä olen lukenut foorumeilla ei siitä ole paljon iloa Anyseelläkään, kun ei salattuja tallenteita voi katsoa kuin Anyseen oman softan kautta, joka purkaa salat vasta katsottessa.