User Käyttäjä Salasana  

tiistai 14.10.2008 / 07:53
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > kannettavat tietokoneet > kiintolevytila pienenee.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kiintolevytila pienenee.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zsto20
Newbie
_
8. kesäkuuta 2008 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on pari viikkoa vanha hp pavilion dv9888 läppäri. c: aseman kiintolevytila pienenee itsestää vaikka en ole asentanut koneeseen vielä mitään ohjelmia. Ainoastaan elisan mobiililaajakaista "mokkulan". Olen käyttänyt konetta toistaiseksi vain netissä surffailuun ja dvd:n katseluun.

Vapaata kiintolevytilaa oli vistan asentamisen jälkeen n. 200gigaa ja nyt kone näyttää että c: asemalla olisi vapaata tilaa 182 gigaa. Huom! eilen vielä oli esim. 185 gigaa. Enkä ole tallentanut/asentanut koneelle mitään uutta...

Olen aivan ymmälläni, miten näin voi tapahtua?
julio88
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla aivan sama juttu. Mitä ihmettä?
razer321
Junior Member

5 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2008 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WinDirStat:lla näkee hyvin mitkä tiedostot sitä tilaa vievät. Mielestäni erittäin hyödyllinen ohjelma, jota kannattaa kokeilla.

Ohjelman voi ladata täältä

-StepMania rules-
julio88
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttäis olevan Winsxs-kansio, pagefile.sys ja hiberfil.sys, jotka tuota tilaa on vienyt. Saavat mun puolesta olla ihan rauhassa.
razer321
Junior Member

5 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2008 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän muutaman gigan "häviämistä" kannata kauhistella, mutta jos monet kymmenet gigat alkavat katoilla yhtäkkiä niin kannattaisi selvittää minne ne tosiaan menevätkään.

-StepMania rules-
Senior Member

10 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2008 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla selitystä asiaan.

julio88
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2008 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt löyty tuohonki selitys. Windows teki ennen jokaista päivitystä palautuspisteen ja nämä veivät tilaa noin 30 gigaa.
Valitsu91
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2008 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko ton kansion sisällön poistaa?

Terveisin Valtsu
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. kesäkuuta 2008 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Voisko ton kansion sisällön poistaa?
Ei voi poistaa, niinkuin tuolla sivustolla jonne Miitti linkin teki, sanotaan. Eli jos poistat, saatat samalla saada käyttöjärjestelmäsi sekaisin...

Life is like a card game. If you play your cards well, you will be rewarded, with a good life...
Keep this in mind when making big decisions!!
zsto20
Newbie
_
22. kesäkuuta 2008 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon ollu vähän reissussa, joten on vähän kestänyt tän ongelman selvittely...
Kiitoksia neuvoista!

julio88 - Miten sen windowsin palautuspisteiden tekemisen saa loppumaan? Ja mihin se tekee ne?
julio88
Junior Member
_
23. kesäkuuta 2008 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zsto20:
Oon ollu vähän reissussa, joten on vähän kestänyt tän ongelman selvittely...
Kiitoksia neuvoista!

julio88 - Miten sen windowsin palautuspisteiden tekemisen saa loppumaan? Ja mihin se tekee ne?
Ohjauspaneeli->järjestelmä->järjestelmän lisäasetukset->järjestelmän suojaus ja sitte raksi vaan pois C-aseman kohdalta. Mutta ite annan koneen tehdä noita pisteitä, koska ei se sitä tilaa loputtomasti vie. Muistaakseni vain 15% koko tilasta.
Mainos
_
__

_
zsto20
Newbie
_
23. kesäkuuta 2008 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia selvä. Eipä se muakaan häiritse, ellei sitten syö liikaa vapaata tilaa...

Kiitos!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > kannettavat tietokoneet > kiintolevytila pienenee.

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy