Ultimate Mouse Converter , xbox360?
8.6.2008 @ 09:41
Laageri
Lähetä yksityisviesti
Member
10 tuotearviota
Jep, eli onko kukaan testannut toimiiko hyvin toi Ultimate Mouse Converter -hiirisovitin Microsoft Xbox360:lle? Ajattelin halo 3 ja Gta4 miten toimis, mutta ei mistään tietota hirveästi löytynyt, että olisiko tuki noille peleille.
Jos joku tietää tosta jotain(miten käytetään/mitkä pelit toimii tolla) nii kertokaa ihmeessä!
http://www.nierle3.com/fi/tuote/5059/Ult...ft_Xboxlle.html
Jos joku tietää tosta jotain(miten käytetään/mitkä pelit toimii tolla) nii kertokaa ihmeessä!
http://www.nierle3.com/fi/tuote/5059/Ult...ft_Xboxlle.html
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8.6.2008 @ 09:50
NOKIA = 3500c 2Gb microSD
-------
PSP = (+ [____] ·:·) cFw: 5.50 gen-b2
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
XBOX360 -iXtreme v1.51, 20Gb
-------
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
8.6.2008 @ 13:28
Se mitä itse olen kuullut noista ei ole pelkkää positiivista. Eli pelituntumaa ei voi saada mitenkään PC:n tasolle. Mutta tässä on muutama huono puoli tuosta (tosin en ole kokeillut juuri tuota, mutta vastaavanlaisia tekeleitä on useita).
1:Hiiri
-Kuva ei liiku yhtään nopeampaa vaikka liikuttaisit hiirtä valonopeudella (bye bye headshot)
-Hiirne kiihtyvyys on nopeampi mikä tarkoittaa että kuva tulee perässä.
2:Näppäimistö
-Yleensä on vakionäppäimet ohjelmoituna, eli et voi säätää näppäimiä itse.
-Et voi päättää juoksetko vai käveletkö (normaalisti säädetään tatista)
Eli jos ohjaimella pelaaminen ei tunnu niin hirveän pahalta niin suosittelen pysymään siinä.
1:Hiiri
-Kuva ei liiku yhtään nopeampaa vaikka liikuttaisit hiirtä valonopeudella (bye bye headshot)
-Hiirne kiihtyvyys on nopeampi mikä tarkoittaa että kuva tulee perässä.
2:Näppäimistö
-Yleensä on vakionäppäimet ohjelmoituna, eli et voi säätää näppäimiä itse.
-Et voi päättää juoksetko vai käveletkö (normaalisti säädetään tatista)
Eli jos ohjaimella pelaaminen ei tunnu niin hirveän pahalta niin suosittelen pysymään siinä.
What you see here?
What do you do here?
What do you hear here?
When you leave here?
Let it stay here.
What do you do here?
What do you hear here?
When you leave here?
Let it stay here.
8.6.2008 @ 22:37
aivan , ei ole tarkoitus ostaa! Toi vaan lähtee niin halvalla ja ajattelin, että onko kukaan testannut kyseistä laitetta 360:llä? Tottakai se ohjain aina tekee konsolin ;)
NOKIA = 3500c 2Gb microSD
-------
-------
-------
-------
-------
-------