Eli kuten otsikko sanoo. Minulla on Lacien kovalevy jonka ostin jouluna ja nyt sitten kun ajattelin katsoa elokuvaa niin kovalevyyn ei tule minkäänlaista eloa. Eilen se toimi vielä kun ei mitään mutta sitten tänään nope. Eli onko tässä nyt pakko mennä hankkimaan uutta kaupasta vai onko mitään tehtävissä kovon sisällön pelastamiseksi? Siellä oli kuitenkin 250 GB tavaraa joka jää vähän nakertamaan. En ole heitellyt sitä seinään tai mitään vastaavaa. Tuo minulla on Muuten kun olen hellävaroen vähän käännellyt kovoa niin sieltä sisältä kuuluu pienen esineen ääni joka ei ole ennen kuulunut, joten oletan että sieltä on jokin osa lähtenyt. Saako noita mitenkään auki jos sen voisi itse pelastaa?
1 vaihto ehto on että sielä on menny siru (joka lukee dataa levyltä) on osunu diskettiin.. saattaa olla että jos pojat ovat fiksuja ja laittasivat takuun kautta tavarat toiseen kovoon(uuteen)
Olen tullut nyt uskovaiseksi koska yön aikana on tapahtunut jtn outoa ja ulkoiseni toimii taas! En tiedä mistä syystä, mutta nyt voin taas katsoa elokuvia ja kuunnella musiikkia. Lukkoon tämä siis!