User Käyttäjä Salasana  

perjantai 5.9.2008 / 18:27
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nat ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NAT ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hopokatti
Newbie
_
4. kesäkuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

DC++ sun muut ohjelmat eivät toimi tällä hetkellä.

Minulla on A-link RR24AP-modeemi (antennilaajakaista).
Ilmeisesti tämä modeemi on suojattu (NAT?).
Haluaisin tiedustella, että pystyykö tämän suojauksen jotenkin poistamaan tai kiertämään?
Modeemin asetuksista voi ottaa Nat:n pois käytöstä, mutta samalla koko internet-yhteys katoaa.
Olen neuvoton tämän asian kanssa.

Kiitos vastauksista ja neuvoista jo etukäteen!
Senior Member
_
9. kesäkuuta 2008 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Motukan asetuksista avaat ko. ohjelmille portit. Ohjeita löytyy tältäkin foorumilta, motukan ohjeista tai goolettamalla.
Oletko varma että plokkaaja ei ole palomuuri?

Moon nurmoosta, narraa mua!
hopokatti
Newbie
_
9. kesäkuuta 2008 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen aika varma ettei plokkaaja ole palomuuri. Koneellani on norton antivirus ja se sallii esim. dc++ ohjelman.

Täytyykin katsoa tämän foorumin keskusteluita tarkemmin ja ehkäpä löydän ratkaisun ongelmaani, joka on nähtävästi modeemin asetuksissa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nat ongelma

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy