Club 3D 3870 x2 virheitä peleissä

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Evtioner 04.06.2008.

1. Evtioner

Evtioner Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin noin kk sitten uuden koneen ja ihan hyvillä mielin olen sitä käyttänyt. Mitään vikaa en ole huomannut normaali käytössä. Sittenpähän ajattelin testata jotain peliä ja vikaa alko löytyä.

Tuommoista virhettä teettää. Päivitin pelin ja ajurit, mutta ei vaikutusta. 3DMark 06 olin käynyt läpi jo aikaisemmin, mutta siinä en mitään vihettä huomannut. Kokeilin myös muita pelejä.

Ei niin paljon viehettä, mutta kuitenkin. Kokeilin myös C&C: Tiberium Wars:ia ja siinä ei sitten virhettä ilmaantunutkaan. Olen kokeillut pelien asetuksia joka suuntaan ja ei vaikutusta.

Normaali koneen käytössä ei ole mitään vikaa. Luulisi että jotain tilttailua tai vastaavaa olisi, mutta ei. Eli siis onko nyt näyttis sökö vai onko vika jossain muualla. Onko jollain kenties asiasta kokemusta vai vienkö myymälään vaihtoon?

Asus Maximus Extreme
    q6600
    Club 3d 3870 X2
    G.Skill 2gb ddr3-1333

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kokeile vaihtaa näytön piuha toiseen liittimeen, jos vieläkin renaa vie takuuseen. Tarkista vielä näyttiksen lämmöt.

Jaa tämä sivu