Abit IP34-e ja Intel core 2 duo e8200 ongelmia?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi naaic 28.05.2008.

1. naaic

naaic Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli aattelin kysyä onko ton ip35-e emon ja e8200 prossun kanssa jotain ongelmia ? kun olen semmoista vähän kuullut, kun mietin vaan että kun ne on jo minull tilauksessa että olenko tehnyt virhe ostoksen?

2.  
  3. naaic

naaic Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli siis onko yhteensopiva? toiset sanoo että on ja toiset että ei eli osaisiko joku sanoa varmaksi että toimii?

4. BolderDaz

BolderDaz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimii - itselläni tuollainen kokoonpano.

5. naaic

naaic Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli toimii no hyvä, mitenkäs tarvitsiko tehdä mitään bios päivityksiä vai toimiko ihan hyvin ilman mitään päivityksiä? Emon ostin noin 1kk sitten ja varmaan huomenna tulee prossu niin en tiedä vielä mikä bios omassa on.

6. BolderDaz

BolderDaz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimii ilman mitään päivityksiä. Itse päivitin tänään uusimpaan biosiin kuitenkin. Saattoi olla turha päivitys. Emon mukana tulee Abit EQ ohjelma jonka avulla biosin päivittäminen on helppoa. Lataat ensin vain haluamasi biosin ja sitten avaat sen EQ -ohjelmalla. Thats it. Lue kuitenkin ohjeet ohjelmasta ensin.

Hiljainen ja viileänä toimiva kokoonpano tämä kuitenkin on - mielestäni hyvä ostos hinta/laatu-suhteeltaan.

7. naaic

naaic Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu minua jo alkoi pelottaa että tarvitsisi päivittää jotta toimisi kun olen jostain niin lukenut, eikä minulla olisi ollut sopivaa toista prossua että olisin voinut päivittää. No jospa minä saisin toimimaan ekaa kertaa nimittäin kasaan konetta :) (huhhuh että helpotti tuo tieto , olen jo monta päivää miettinyt että menikö nyt rahat hukkaan)Pitää huomenna täällä kysellä jos on ongelmia...

osaako muuten joku sanoa että pitääkö minun tehdä kokoamisen jälkeen biosissa jotain ?? vai voiko suoraan ruveta asentamaan käyttistä?

8. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oletuksena bios:issa on buuttaus asetettu CD:lle ensisiaisena eli pääset suoraan asentaa käyttistä.

9. naaic

naaic Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis tarkoitin että pitääkö siellä säätää jotain ennen kuin aloitan käyttiksen asentamisen, esim kellon ajan, päivämäärän tai jotain muuta vastaavaa ??

Jaa tämä sivu