joo olen tässä nyt mietinyt pitkään mitä mun pitäis vaihtaa jos haluun 9800GX2 mun koneeseen. Mun kone on tässä Emo: Q6600 2.40 EMO: P5K Kotelo Antec Sonata 3 poweri: 500watt muisti kingston 1024 x 2 niin ja mistä sen 8 pin ja 10 pin johdon saa hommattua ? sitte vielä kuinka isoa poweria tohon suositellaan? ja kanttattaako mun vaihtaa toi 8800 GTX tohon ?
No sehän riippuu täysin siitä onko sinulla akuuttia tarvetta tuollaiselle näytönohjaimelle ts. pelaatko raskaita pelejä iso-resoluutioisella näytöllä. 8800GTX on kuitenkin edelleen varsin tehokas kortti(säilyttänyt erinomaisesti hinta/laatu suhteensa). Powerisi riittänee kyllä. Virta-adapterikaapelit tulee näyttiksen mukana. Itse odottelisin sinun tapauksessa Nvidian GeForce GTX 260- ja 280-näyttiksiä. Julkaisu tapahtuu 17.6.
joo no pelaan 1680 x 1280 resoluutiolla ja sitte että paljon ton uuden kortin hinta on arvioitu ? onko siitä vielä tietoa ? Jos niin sanokaa.. joo ja haluun pelata niitä "raskaita" pelejä ja siitä vielä kumpi on sitte tehokkaampi GeForce GTX 260 vai 280 ? veikkaan että 280 kun se on isompi luku mutta kattoo nyt