1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Millainen dvd-soitin?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi wää_wää 18.01.2004.

  1. wää_wää

    wää_wää Guest

    Kyllä, kyllä, kyllä ja KYLLÄ! Katsoin foorumilla linkkejä/viestejä mutta en löytänyt, tai saanut selvää mikä olisi hyvä. Joten päätin pistää viestiä. Auttakaa jos voitte!
    Tässä olisi ehdot soittimelle:

    *Pitää toistaa tekstitykset (str, jne..),Xvid, divx ja dvd+r/+rw, ja kaikenlaiset muut formaatit jotka unohdin
    *hyvä kuvanlaatu ja äänenlaatu
    *kuva ei saa saisi pätkiä
    *EI saa olla ruma

    Eiköhän siinä ole kaikki. Sanokaa toki jos unohdin jotain tärkeää.
     
  2.  
  3. artsa87

    artsa87 Member

    Liittynyt:
    27.05.2001
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hmm .. en tiä täält olis ehk voinut jo löytyä valmiiks jotain vinkkejä, mutta itte oon kuullut pelkkää positiivista Yamada DVX-6000 DVD/DivX soitin ... kuulemma xvid on myös toiminut laitteen kanssa unelmasti... saatavuus laitteella taitaa olla ongelma, sillä verkkokauppa.com kaupittelee tuotetta ja tuote saldo on -53 kpl .. ja maahantuojalta tuotetta saa vasta maaliskuussa joten =D, mutta uskon jos tässä viel odottelee jonkin aikaa, niin laitteen voi saada hyvinkin edullisesti ja erittäin laadukkaan...
    DVD käyttöön suosittelen Unitedin halpa soittimia ;) hienosti toiminu
     
  4. palmari

    palmari Member

    Liittynyt:
    15.11.2002
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Philips DVD737 on mun valinta! Tosi nätti peli ja toistaa miltei kaikki. Vain tekstityksen väri (kelt.) toistaiseksi ongelma, mutta asia korjattaneen seuraavassa firmwaressa. Hae äkkiä Gigantista tai Kodin Anttilasta. Mä oon ollu enemmän ku tyytyväinen toistaiseksi.
     

Jaa tämä sivu