Onko kenelläkään mitään hajua, mistä tuon ko. sovelluksen saa ladattua? Download NetAnttilan soitin ei toimi ilman sitä. Googlella yritin etsiä, mutta yksikään siellä olevista linkeistä ei antanut mitenkään selvää vastausta asiaan.
http://download.netanttila.com/kayttoohjeet/ sivun oikeassa yläkulmassa : lataa soitin tästä.....???!!!
Mä tiedän kyllä mistä se SOITIN ladataan ( olen sen ladannut pariin otteeseenkin), mutta kun se ei toimi ilman tuota scArena.exe juttua ja sitä ei koneen prosesseissa ole!
Yritäppä katsoa virustorjuntasoftastasi, jos se olisi siellä jotenkin blockattuna tai vastaavaa. Neuvoa en osaa muutakuin Pandan käytössä.
Katsoin F-Securen nettiturvan ja siellä ei ole mainintaa missään tuosta scArena.exestä. Palomuurikin toimii tuon nettiturvan kautta ja siinäkään ei ole ongelmia, joten mun on nyt vaan haudattava toiveet saada tähän Vistaan toi sotin Ketuttaa! Alan oleen täysin kypsä koko Vistaan! XP:ssä ei tämmöstä ongelmaa ollut.
Palaisin jos voisin. Tää on vuokrakone (onneks). Mistähän sitä hommais nyt musiikin suoraan koneelle? Enkä tarkoita nyt mitään laittomia ohjelmai=) Vaan ihan ostaisin sitä.
Tuommoista taistelua se joskus on laillisesti musiikkinsa hommata Laittomastihan siihen ei tarvi parhaimmillaan kuin hakusanan ja hiiren klikkauksen. Oletkos iTunesia ajatellut?