Hei! Tilasin tässä vasta itselleni EVGA 8800 GT SuperClocked näytönohjaimen mutta se ei suostunutkaan toimivaan emolevylläni.. Tietokoneen käynnistyksessä kuuluu yksi pitkä piippaus ja kolme lyhyttä. No pikaisen googlauksen avulla sitten löysin että muillakin on ollut ongelmaa tämän mallin kanssa koska jotenkin tämä asuksen M2V pohjainen VIAn sarjaa käyttävä emo ei tunnista tuota näytönohjainta.. Noh sille en rupea tässä ainakaan itse mitään biossin päivityksiä tekemään kun ei ole tarvinnut ennen tehdä joten osaamusta ei ole ja muutenkin melkoista henkimaailman jupinaa.. Mutta sitten.. Aion lähettää paketin tässä maanantaina 26. takaisin ja vaihtaa sen mutta tässä sitten mietin että voisiko tällainen kortti tällä emolla toimivaan koska emolevyä en nyt rupea ainakaan heti vaihtamaan.. EVGA GeForce 9600 GT 512MB KO http://www.jimmspc.fi/tuote/512-P3-E865-AR tai EVGA GeForce 9600 GT 512MB SC Crysis Bundle http://www.jimmspc.fi/tuote/512-P3-E862-AE E: Kirjoitusvirheitä satelee.. E2: Ja jos tuo 9k sarjalainen ei toimi niin mikäs tuolla rupeaisi toimimaan. Vastaavaa hintaluokkaa tietenkin..
EVGA GeForce 9600 GT 512MB KO. Ostaisin itse kyllä 8800GTS 512MB mieluummin, koska siinä on paljon enemmän pelitehoakin. Ei nuo 9000-sarjalaisetkaan mitään huonoja ole, mutta...niin.
Eikös 8800 G92-sarjalaisten kanssa ole ollut juuri ongelmia toimia VIA:n piirisarjojen kanssa? Näin olen ollut lukevinani jostain.
Jos pääset toisen näyttiksen kanssa windowsiin, kannattaa kokeilla bios päivitystä. Asuksen sivuilta siihen löytyy helppo ohjelma, jolla päivitys onnistuu windowsista käsin.
ohops tännehhän on viestiä tullut... Internet yhteyskin alkoi tässä pätkiä niin en päässyt katsomaan joten palautin tuon ja tässä rahoja odottelen mutta silti olisi hyvä tietää että toimisikos 9600 tai sitte 3870 näyttis tuossa asuksen M2V pohjaisessa emossa kun ainakin ongelmaa on kaikilla ollut tuon 8800 GT / GTS mallin kanssa mutta GTX mallissa en ole kenelläkään ongelmaa kuullut.. GTX on kuitenkin sen verran hintava ettei sitä juurikaan huvittaisi rueta ostamaan.. Elikkä mitä tässä katselin niin edelleen tuo 9600 sarja ja sitten tähän vielä lisänä tulisi ajatukseksi tuo Asuksen 3870