1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ohjelman nauhoitus...

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Los_Samu 23.05.2008.

1. Los_Samu

Los_Samu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on tossa koneessa digiboxi ja pystyn nauhottaa esim. Media Centerillä (käytän sitä ohjelmien katseluun)... Ja jos/kun olen nauhottanut jonkun ohjelman kovalevylle, niin mistä löydän esim noi Media Centerin tallenteet, ja ovatko ne siinä muodossa että esim. voisi pistää klipin vaikka Movie Makeriin..? Ja jos ei onnistu, niin onko mitään ilmaista/maksullista ohjelmaa jossa voisi katsoa TV:tä ja nauhottaa ohjelmaa ja löytää se helposti..?

EDIT: Unohtui mainita että käyttis on vista...

Viimeksi muokattu: 23.05.2008
  2.  
  3. Los_Samu

Los_Samu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kellään tietoa..?

4. arc03

arc03 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en Media Centeriä käytä, mutta eikö siellä pysty määrittämään, mihin tallenteet menee?
    Ilmainen ohjelma, jolla onnistuu tallennus on ProgDVB
    http://www.progdvb.com/

5. SkinGull

SkinGull Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vaikkapa sillä koneen haku-toiminnolla löytää ne tallennukset, mutta riippuu ihan siitä tallentaako se Media Center ohjelmat oikealla nimellä.
    En tiedä mihin muotoon se tallentaa ne, mutta ainakin VideoReDo-ohjelmalla (Plus tai TVsuite) niistä pystyy editoimaan mainoskatkot pois. Xvidiksi saat muunnettua vaikkapa AutoGordianKnot-ohjelmalla. Ja nuo ohjelmathan löytyvät googlella.

Tässä vähän omiakin kysymyksiä... Elikkä miten ihmeessä saan TVn näkymään tuossa Vistan media centerissä? Joskus muutama kuukausi sitten räpläsin sitä kun ei viellä ollut digikorttia, mutta nyt kun digikortin hommasin ja pitäisi saada media centerissa toimimaan, ei siellä centerin valikoissa ole sanaakaan TVstä. Elikkä miten sen nyt saa toimimaan siellä? Ei ehkä vielä viitti käyttää tuota järjestelmänpalautus-levyäkään...

Jaa tämä sivu