Olen ajatellut hankkia tuon Logitechin G9 hiiren. Onko kenelläkään kokemusta tuosta ja kannattaako ylipäätänsä sitä ostaa?
Logitech mx-518 itselläni ja ihan hyvä muotoilun puolesta. Myös nää parit pikanäppäimet on ihan ketevät.
Joo menin palauttamaan vanhan hiireni takaisin giganttiin (creative fatal1ty) siinä toivossa että saisin rahat takaisin, mutta myöhästyimpä 4 päivää ja nyt piti valita hyllystä joku muu tuote ja siinä oli logitech mx-518 hintalappu mutta eipä ne voinut uutta tilata. No sitten sanoin että pistä Logitech G9 tilaukseen. Eikai ollut mikään huono päätös ostaa g9?? Kiitos vastauksistanne.
Eiköhän tuo hiiren osto oo aika lailla makuasia. Itse tykkään mx518:sesta, toiset ei. Kuten huomaat, yksikään tähän mennessä vastanneista ei ole perustellut puheitaan
Joo sen takia vaan kyselen että onko mitään suurempia vikoja/ongelmia tuossa kyseisessä hiiressä ettei jälkikäteen harmita
http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1300293&page=5 taitaa olla vain yhteensattumaa että laser-hiiret pärjäävät huonommin testeissä kuin optiset
Suosittelen ekaksikin, että hiiren pitää olla sun käteen sopivaa mallia. Toiseksi: Hiiren ei tarvitse olla 100 euron luokkaa toimiakseen. Itse ostin vuosi sitten Microsoft Intellimouse Explorer 3.0:lan, toiminut täysin, mitä nyt vain napit hieman herkät, että matalalla senssillä ei oikein kannata äkäisesti hakata hiirtä pöytään, muuten ammut joko huomiota herättävää merkkilaukauksia tai tähtäät väärässä paikassa. Maksoin tästä alennuksessa huikeat 35 €, joka ei mielestäni ole todellakaan paha. Ei se tarvi mikään DeathAdderi olla, kunhan vain sopii hanskaan.