1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N80 ei käynnisty

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi hojeli 22.05.2008.

  1. hojeli

    hojeli Member

    Liittynyt:
    07.09.2007
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joku tietää missä vika mahdollinen virus kännykässä, muistikortti putsattu, kännyykkä koko ajan laturissa nothing ei vaan käynnisty sama vika kahdessa n80:ssa :S
     
  2.  
  3. nood

    nood Guest

    kannattaa viedä huoltoon tai sitten ostaa uus känny
     
  4. hojeli

    hojeli Member

    Liittynyt:
    07.09.2007
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ai niin on mun kaverin puhelimista kyse.... sain toisen toimimaan, toisella kävi niin että kun yritin päivittää niin se sammui kesken ja nyt eikäynisty millään :S
     
  5. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos on takuuta jäljellä, niin huoltoon vaan. Tuo ensinmainittu, lataako se kuitenkin?
    Ja tuo toiseksi mainittu, softaamalla asia korjaantuu, mutta kun puhelin on tuolla tavalla "kuollut", ei sitä pysty kotikonstein softaamaan.
     
  6. hojeli

    hojeli Member

    Liittynyt:
    07.09.2007
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok no siis tilanne on se että

    Mustan värinen N80= käynnistyy kun laitan mun oman kännykän akun siihen ja siihen sain laitettua tehdas asetukset mutta kun laitan alkuperisen akun ei käynnisty... uusi akku?

    Harmaan värinen N80= ei käynnisty mitenkään, täytynee kaverille sanoa et vie huoltoon mutta, kokeilin tämän akkua mustaan malliin ja ei toimi joten vaikuttaa vähän että olisi molemmissa akku rikki??
     
  7. jigi85

    jigi85 Member

    Liittynyt:
    11.09.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kokeile käynnistää puhelin painamalla *+3+vihreäluuri ja pidät pohjassa ja sitten painat yhtäaikaa virtanappia.. pitäisi resetoida puhelin.. ainakin mulla toimi. n80 on tosi herkkä kosteuden suhteen..ainaskin mulla oli..
     
  8. hojeli

    hojeli Member

    Liittynyt:
    07.09.2007
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    viety jo huoltoon aikoja sitten... kännykät olivat kaverini
     

Jaa tämä sivu