ostin s-video kaapelin ja yhdistin telkkariin koneen sillä ja yhtäkkiä tietokoneen näytto pimeni. Kokeilin poistaa kaapelin ja käynnistää koneen uudelleen ja näytto on vieläkin pimeä. Missä voisi olla vika.
Olisko menny jostain syystä ykkösnäytöksi se telkkari ja tietsikan näyttö poistunu pelistä. Mulle ainakin joskus käyny niin. Sitte vaan se svideo paikalleen ja muuta takas sieltä telkkarin kautta tietokoneen näyttö takas oletukseksi.
Mullakin kävi kaksi kertaa samalla lailla... tosin molemmilla kerroilla näyttöohjain sanoi sopimuksensa irti. Onneksi sain molemmat näyttikset takuuvaihtoon ja toisen kerran jälkeen en ole enää kyseiseen telkkariin mitään uskaltanu kytkeä. Toivottavasti sinulla ei ole samaa ongelmaa.
Pitääpä kysyä kaverilta, kun tuon pistin keverin puolesta tänne. Eli kirjauduin sisään ja kaveri kirjoitti tuon ongelman
Itseasiassa ei ollut ainakaan minun kohdallani kumpikaan päällä ku kytkin ja elokuvan katsominenkin onnistui sen yhden kerran, mutta sammutus (luultavasti) aiheutti jonkinnäköisen virtapiikin, joten sen jälkeen ei näyttöön tullu enää kuvaa. Itse kortissakaan ei ollu mitään palamisen merkkejä kummallakaan kerralla.