Elikkä olen ostamassa kesällä uusia kaiuttumia. Itse meinasin G51, jos jollain on niin voisi kertoa omia kokemuksia. Ja sitten että saako ip35 emolevyyn kiinni nuo kaiuttimet vai pitääkö ostaa esim. linkki Miten tuo säätöpaneeli muuten menee kiinni koneeseen?
Äänituki: Surround 7.1 -tuki, joten kyllä pitäs toimia tolla emolla! Tämä vielä abitin sivuilta: "7.1 CH Audio connector (Front, Line-in, MIC-in, Center/Subwoofer, Surround, Rear Surround)" EDIT: Olikin väärää tietoa tosta säätimestä.. varmaankin joku tietää paremmin
Niin mistä säätöpaneelista? Kyllä emossa on tuki monikanavaäänille, mutta parempaa ääntä saa erillisellä äänikortilla. Noista kaiuttimista on hyvää sanottavaa, äänentoisto muuttui aika lailla kun vaihdoin näihin vanhasta 5.1 setistä. Tosin samalla tuli hankittua juuri tuo ehdottamasi äänikortti. Pistin samaan aikaan kortin ja kaiuttimet kiinni, joten paha sanoa, kuinka paljon äänikortti vaikutti äänenlaatuun. Tyytyväinen joka tapauksessa olen. En mikään kultakorvahifisti ole, joten äänenlaadusta on paha sanoa muuta kuin että pitäisi normaalille koneenkäyttäjälle olla enemmän kuin tarpeeksi.
katoppa tota kuvaa tohon keskelle ja alas tossa on säätöpaneeli: tietoaseman sivuilta: Voit mykistää äänen Precision Dual Mute -säätimillä, kun haluat kuulla, mitä ympärilläsi tapahtuu. Voit myös mykistää pelkästään mikrofonin, kun et halua tulla kuulluksi. Tuossa vielä tarkempi kuva ja selvennys. tuota johdon päätä ihmettelin, meneekö se tuohon äänikorttiin jonka postasin tuossa aijemmin kun oli lähes samanlainen liitin siinä
Aa, aivan Se menee subwooferin taakse kiinni. Äänikortin vastaavan näköinen liitin on käsittääkseni tarkoitettu jonkun Creativen oman säätopaneelin liittämiseen.