Käyttäjän tulostus ja muiden oikeuksien määrittäminen windows xp:ssä? (Ratkaistu!)

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi anon_user 19.05.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. anon_user

anon_user Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli minä kysyisin tällä kertaa että kuinka saisin muutettua käyttäjän oikeuksia windowsissa, kun linuxin puolella homma onnistuu helposti sisäisellä ohjelmalla, siis ubuntussa.

minulla olisi tarvetta lisätä windowsissa rajoituille käyttäjille oikeudet tulostaa windowsissa vaikkapa muistiossa tai wordissa, koska nyt se ei ole mahdollista, koska rajoitetun tilin käyttäjä ei pääse selaamaan verkkotulostimia edes wordin kautta, että pääsisi tulostamaan...

toivoisin mahdollisimman pikaisia vastauksia, koska asia askarruttaa minua suuresti, olisiko se mahdollista jonkun apuohjelman avulla, tai esimerkiksi tekstitiedostoja muokkaamalla? olen ihan epätoivoinen tämän asian kanssa :( .

Kiitos jo etukäteen...

Edit 1: Nyt näin myöhemmin sain homman ratkaistua omin voimin, eli tein näin: asensin tulostin ajurit rajoitetulle käyttäjätilille ja wola!, homma lähti pelittämään, jos joillakin muilla on ollut samanlaisia ongelmia, niin lukekaa tämä ohje, tai jos ette ymmärrä tätä ohjetta, voin vääntää yksityiskohtaiset ohjeet teille vaikka rautalangasta tällä foorumilla tietysti :)

Viimeksi muokattu: 19.05.2008
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu