1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tallenteiden siirto Topfield - RDR-HX900

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi MiggeT 18.05.2008.

  1. MiggeT

    MiggeT Member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Topfieldin 5100PVRc, jossa on tietysti tallennettuja ohjelmia. Olen digiboxin yhdistänyt Sonyn kovalevylliseen RDR-HX900 tallentimeen scartilla.

    Ongelma on tallenteiden siirto digiboxista Sonyyn. Tallenteesta siirtyy noin 15 sekuntia, jonka jälkeen tallentuu vain sinistä. Kummassa päässä ongelma on ja voiko ongelman jotenkin korjata?
     
  2.  
  3. Noranti

    Noranti Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2006
    Viestejä:
    393
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos siirrät sonyyn menevän scartin telkkaan, tuleeko normaalia kuvaa? Jos, niin häikki on sonyssä. Koita sonyn toista scartpistoketta. Hae sonyn valikoista oikea scart/line input-asetus jompaan kumpaan sisääntuloon.
     
  4. MiggeT

    MiggeT Member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain homman pelittämään. Ongelma oli tällä kertaa käyttäjässä, elikkäs mulla on scartti Topfieldistä kiinni Sonyn portissa 3, mutta silti yritin tallentaan linjasta 1 kuvaa. Kun vaihdon tallennettavaksi kanavaksi Line3, niin johan alkoi homma toimimaan.

    Kiitos, Noranti, vinkeistä.
     

Jaa tämä sivu