Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
GNUTELLA VERKKO!
26.8.2002 @ 14:25
Josse
Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
Mikä KazaAta, morpheusta ja Groksteria vaivaa, ne kaikki vaan tilttailevat sekoittavat koneen ja silleen... Tätä on jatkunu muutama päivä, tietääkseni.
Voisiko joku kertoa ohjelman jolla saa helposti imuroitua suurilla nopeuksilla ja löytää paljon vaihtoehtotiedostoja ja toimii hyvin ja helposti. Minulla on nyt Direct conneckt tai mikä lie, se ei löydä mitään ja Hubit ovat ärsyttäviä, Gnutella verkko on paljon yksinkertaisempi, kaikki jakaa kaikille ja helposti.
Miten muuten sen ohjelman jolla voi etsiä kaikilta hubeilta yhtä aikaa, siis direct connecktin apuohjelman saa toimimaan??????
Auttakaa pliis... En osaa näitä juttuja ja haluan imuttaa pelejä nyt heti!!!
Voisiko joku kertoa ohjelman jolla saa helposti imuroitua suurilla nopeuksilla ja löytää paljon vaihtoehtotiedostoja ja toimii hyvin ja helposti. Minulla on nyt Direct conneckt tai mikä lie, se ei löydä mitään ja Hubit ovat ärsyttäviä, Gnutella verkko on paljon yksinkertaisempi, kaikki jakaa kaikille ja helposti.
Miten muuten sen ohjelman jolla voi etsiä kaikilta hubeilta yhtä aikaa, siis direct connecktin apuohjelman saa toimimaan??????
Auttakaa pliis... En osaa näitä juttuja ja haluan imuttaa pelejä nyt heti!!!
AfterDawn
Ilmoitus
27.8.2002 @ 07:34
ZargoX
Mulla on kyllä grokster toiminu hyvin... Kokeile eDonekeytä tai overnettiä, noilla löytää paljon tiedostoja, ja ohjelmaa on helppo käyttää kunhan vaan lukee ohjeet. Ja gnutella-verkossa kaikki ei tosiaankaan jaa tiedostoja.
27.8.2002 @ 07:37
Josse
Kiitti pitää kokeilla, mutta kumpi niistä edonkeystä pitää ottaa, mulla on windows ME ja
silleen. hain sen jonkun edonkey61 mut se sano et asennus ohjelma liian pieni tai jotain. (?)
silleen. hain sen jonkun edonkey61 mut se sano et asennus ohjelma liian pieni tai jotain. (?)
27.8.2002 @ 16:46
ZargoX
Jos asennusohjlma tosiaannkin herjaa noin, koekile imuttaa se filu uudestaan.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.