yritin tehdä levyneheytyksen mutta kone ilmoittaa että ei ole käyttöoikeutta(mmc-konsoli),miten se voi itsestään hävitä ja miten sen saa palautettua.
ei mun sitä pidäkkään käyttää mutta kun yritän levyneheytystä niin tulee ilmoitus että ei ole käyttoikeutta ja jotain mmc-konsolista jota en ymmärrä ollenkaan.
Eihän tää tänne kuulu, mut oletko varma, että teet kyseisen toiminnon JÄRJESTELMÄNVALVOJANA ? Eli sulla on oikeudet tehdä "mitä vaan", eikä VAAN esim. iskällä ?
Jos se virheilmoitus on tälläinen "MCC cannot opent the file C:\windows\system32\dfrg.msc This may be ccause the file does not exis, is not an mmc console, or was created by a later version of MMC. This may balso be because you do not have sufficient access rights to the file." niin voisi auttaa sfc /scannow Käynnistä -> Suorita -> kirjoita "avaa:" -kenttään seuraava rivi sfc /scannow klikkaa OK Saattaa vaatia XP:n asennus-CD:n (joissakin koneissa i386 kansio voi kelvata?).
Käynnistän koneen ihan normaalisti. Kun kirjaudun käyttäjälleni sisään tulee hirveesti Command.com:lta ja pari Command.dll. Se luultavasti ilmoittaa jostai vihreestä tietokoneessa, mutta en tiedä mistä. Menin sitten hyvänä jätkänä poistamaan kokonaan koneesta sen "command" tiedoston sieltä System32 kansiosta ja poistin vielä roskakoristakin. Nyt tämä valittaa joka käynnistyksen alussa, että "Command" puuttuu yms. ottaa hirveesti pannuu ja kone on hirveen hidas alussa. Voisko joku auttaa mua tän kanssa?
Ja korjausasensin windowssin uudestaan sillä windows XP:n levyllä. En oo löytäny netistäkään mistään sellasta tiedostoa jaettavan. Jos joku vois jeesii nopsaa . kiitos
näyttäis siltä et mä sain tän koslan jotenki toimimaan joo se kokonaan uusiks asentaminen ois ollu sitte viimenen vaihtoehto mut sain tän nytte ehkä toimimaan tuun ilmottelee jos jotai häikkää tähän liittyen tulee vielä. kiitos avusta kaikille!