User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2008 / 06:47
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > bsa miettii vihjepalkkiosta luopumista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BSA miettii vihjepalkkiosta luopumista
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

BSA miettii vihjepalkkiosta luopumista

uutinen julkaistu: 14 toukokuuta, 2008

Ohjelmistovalmistajien etujärjestö BSA (Business Software Alliance) on maksanut jo pidemmän aikaa ohjelmistopiraatteja käyttävien yritysten käräyttämiseen johtaneista vihjeistä palkkion. Nyt eturjärjestö on kuitenkin alkanut miettimään, onko vihjepalkkion maksaminen järkevää. Vuosittaiset vihjekampanjat ovat olleet toimiva tapa ohjelmistopiraattien kiinni saamiseen. Parhaimmillaan BSA ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
IsoJorma5
Junior Member
_
15. toukokuuta 2008 @ 00:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites yritysten liikesalaisuudet ????

Jos 25% yrityksistä käyttää piraatteja ja niiden koneet saadaan viedä tutkittavaksi, niin 25% yritysten tiedot on kaikkea muuta kuin turvassa!!
Peppi_
Member
_
15. toukokuuta 2008 @ 01:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IsoJorma5:

Jos 25% yrityksistä käyttää piraatteja ja niiden koneet saadaan viedä tutkittavaksi, niin 25% yritysten tiedot on kaikkea muuta kuin turvassa!!
Vähän luulen ettei yritykset anna koneitaan viedä tutkittavaksi. Jos järjestöt tulee niitä hakemaan niin on vartijat tiellä ja ovet lukossa. Jos viranomaiset hakevat niin sittenhän on liikesalaisuudet turvattu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. toukokuuta 2008 @ 01:28

kolmis
Member
_
15. toukokuuta 2008 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en viranomaisiin (kuten poliisi) luota sehän on melkeen sama kuin eduskunnan päättäjiin sokeana luottaminen.

suurin osa ihmisistä ajaa kuitenkin lähes aina jollakin tavalla omaa etuaan, myös arvovaltaisemmat ja lain "yläpuolella" olevat.
Member

1 tuotearvio
_
15. toukokuuta 2008 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ainakaan omaan yritykseeni piraattiohjelmistoja hankkisi, henkilökohtainen käyttö onkin asia erikseen.

Ja onhan nykyään kalliimmille kaupallisille ohjelmille tarjolla vaihtoehdoksi päteviä ilmaisia ohjelmistoja, jolloin piratismin kitkeminen ei pakosti lisää myyntiä puuttuvalla neljänneksellä.

Palkkiona tuo 25000 euroa kuulostaa kieltämättä aika suurelta summalta, mutta silloin varmaankin täytyy ilmiantaa jo joku laajempi piraattilevitys... Tuskin itse kylläkään pikkusummasta lähtisin ketään ilmiantamaan, ajattelisin vain, ettei asia minulle kuulu.
Mainos
_
__

_
Alcareru
Junior Member
_
17. toukokuuta 2008 @ 01:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IsoJorma5:

Ei kai niitä pääsäntöisesti mihinkään tutkittavaksi viedä. Tehdään ratsia puljuun ja katotaan kuinka monella koneella on softat asennettuina ja kuinka monelle koneelle on lisenssi kunnossa.. voin toki olla väärässäkin, mutta tämä käsiyts minulla on asiasta. Tiedä sitten, kuinka televisiolupatarkastajatyylinen tämä tarkastus on. Eli siis että tarvitaanko tähän tarkastukseen tarkastettavan yrityksen lupa vai voivatko hakea oikeudelta, tai milta sitä haettaisiinkaan, luvan tähän tarkastukseen.. luvattahan eivät varmasti voi marssia mihinkään ja vaatimaan mitään tarkastuksia.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > bsa miettii vihjepalkkiosta luopumista

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy