1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näppäimistö pelaamiseen?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi abla 14.05.2008.

1. abla

abla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olis hakusessa kestävä ja hyvän tuntuinen näppäimistö pelaamiseen?
    Olen katellut että tuo Logitech G11 olis hyvän hintainen(G15 on liian kallis)mutta olen lukenut että on aika muovisen tuntuinen ja muutenkin pilipali ?Mitäs sanotte?
    Edotelkaa eri näppäimistöjä noin 50e hintaluokassa?

2.  
  3. Jasoni

Jasoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No tuohon hintaan ei taida oikein muuta olla (pelaamiseen tarkoitettua) kuin Tuo G11 ja Saitek Eclipse. Itse valitsisin jälkimmäisen. Kumpaakin kokeillut ja Saitek oli kyllä tuntumaltaan paljon parempi. Tuossa mun sigussa näet näppiksen millä itse pelaan. Hintaa pari-kolmekymppiä lisää, riippuu mistä ostat.

4. sorva

sorva Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ostin juuri Microsoft (Razer) Reclusan, päivän käytelleenä ei löydy paljoa moitittavaa. Hinta oli vähän alle 60 €.

5. TemeTee

TemeTee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on G15 ja serkulla on G11. Eroa ei näillä ole muuta kuin G15 omaa näytön. Ja saa aika rautakädet olla jos väittää näitä muovipilipaleiksi! Tosin muovistahan nämä on tehty -.- Kuten tosin lähes kaikki muutkin. Eli jos ääneni vastaanotat, osta se G11! Lisänäppäimiä on jopa enemmän kuin tarvitsee (18x3=56!) joten siitä plussat! Taustavalaistus on myös hieno. Jos tällainenkin näppis (oma uutena 89.90) niin ei se kauhean lelu voi olla. Eikä saakaan olla.

6. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä mä voisin tätä G15 (vanhempaa) suositella, makronäppäimiä vähintäänki tarpeeksi, näyttö ihan hauska kapistus johon saa joissaki pelis statsit ilman erillisiä ohjelmia ja joihinki sit voi lataa erikseen (day of defear source, counter strike source etc) cpu ja ram käytöt näkyviin, Core Tempillä prossun lämmöt ja tämmöst kaikkee kivaa =), itellä makso uutena (melkein heti ku ilmesty myyntii ni ostin) 61,90€ verkkokauppa.comista. Käytettynä tälläsen vois saada ihan kohtuulliseen hintaan.
    ainoat miinukset on et usb portit on 1.1 nopudella ja näppäimet ovat korkeat, sama näppis usb 2.0 ja flat näppäimillä ni ostaisin heti! maksais vaik 100€ :D

7. apilas

apilas Guest

Suotta ostat noin kallista näppäimistöä. Kympin perusnäppiksellä pärjäät aivan loistavasti, pelaat sitten millaisia pelejä tahansa.

8. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HiFistely on mukavaa... =)

9. abla

abla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mutta onhan ihan eri tuntuma jossakin 10 e ja 70e näppiksellä mutta kaikkeen tottuu.. :)

10. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    niinhän se on, mutta 10 euroon näppis ajaa saman asian kuin 100 € näppis:)

Eli turhaa ostaa kallis kun halvallakin pärjää;)

11. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Täällä ollaan pärjätty 5€ tarjousnäppiksellä liki 2 vuotta, toisin kuin kaverini, joka on tuhlannut samana aikana n. 150€ eri näppiksiin, ja nyt G15:sta ja yhden Logitechin hajoitettuaan päätynyt tähän samaan Microsoft keyboard 500:n.

Hiiri on se paljon tärkeämpi seikka kun pelaamista ajattelee. Tosin siinäkin onnistuin tinkaamaan mx518:sta 35€, uutena :)

12. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Logitech UltraX Premium. Paras näppäintuntuma, litteä, eikä ensimmäistäkään lcd-näyttöä tai turhaa lisänappia. Hintaa n.20€.

UltraX-sarjalaisilla olen pelannut jo vuosia, enkä vaihtaisi esim. G15:een vaikka ilmaiseksi saisin. Tämän parempaa näppäimistöä ei vain ole vielä tullut vastaan.

13. QcK

QcK Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Logitech G15 (uus malli) , näppäin tuntumaa on parannettu edeltäjään, näyttö on vähän pienempiä mutta todellakin tarpeeksi suuri, taustavalot.
    Tän parempaa saa hakea, 100e makso ja tämä saa luvan olla mun käytössä niin kauvan enne ku menee rikki. :)

14. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en niinkään hae sitä näppäin tuntumaa, vaan sitä ku tälläset korkeet nappulat pitää kauheeta mekkalaa, eikä se meteli ole yhtään pienempi tossa uudemmassakaan G15 näppiksessä :/ joten odottelen innolla flat versiota G15 näppiksestä ja suurella määrällä G nappeja, ku tossa uudessa niitä on vähä liian vähäsen jos ei oo vaihtamassa niit M1, M2 ja M3 juttuja..

15. TemeTee

TemeTee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä kalliimpi, isompi ja turhempi näppis, sitä isompi virtuaalipippeli. Siitä näissä G15, Saitec Gyborg jne... jutuissa on kyse.

16. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei tota nyt kaikille olis tarvinnu kertoa :'< :D

17. abla

abla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tota Logitech UltraX Premiumia on kehuttu kyl paljon, en sitte tiedä kuika paljon on parempi kun Fujitsun pakettikoneen näppis :)
    näyttää ainakin melkeen ihan samanlaiselta.

Kai se Logitech UltraX Premium tai G11 on...

18. TemeTee

TemeTee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllähän sen kaikki jo tietää? :D

19. Hempik_N

Hempik_N Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä en ainakaan ymmärrä, miksi näpiksestä on maksettava edes 20€:a, saati sitten enemmän.

Itselläni on käytössä IBM:n yli 10 v. vanha, hieman tuunailtu, perusnäppis,enkä vaihtaisi sitä G15:seen, muusta syystä, kuin että siitä saa myydessä (hyvät) rahat.

Kaveri osti juuri Microsoft (oliko se sitten reclusa, en muista) 60€:lla. Koitin sitä ja minusta se oli paljon huonompi kuin omani.

Eli älkää olko hulluja ja maksako kymmeniä euroja (peli)näppäimistöistä!

20. _Henkka_

_Henkka_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noh voi olla :/

Ittellä sitten aikas pieni kun joku microsoftin 20€ näppis :D

21. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    itellä on g11 ja ei todellakaan ole mikään pilipalinäppis! mikään liikkuva osa ei ole koskaan irronnut (paitsi jos itse olen irrottanut) ja lisäksi näppis on todella hyvän tuntuinen ja nämä valot auttaa todella paljon yöpeleissä. Tässähän on vielä tuo kätevä nappi josta saa disabloitua windows näppäimen eli et tule painamaan sitä vahingossa pelatessa.

Jaa tämä sivu