Pystynkö laittamaan kerran käytetyn Product keyn toiseen koneeseen? Eli olisin laittamassa TÄMÄN koneen product keyn toiselle koneelle, onko mahdollista?
Koska toinen kone odottaa tuossa viereisessä huoneessa, ja sen jätin siihen Product Key kohtaan, missä pitää asettaa se koodi esim XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX. Eli, miten saan laitettua TÄMÄN koneen PRODUCT KEY Toiseen koneeseen?
Tuolla ohjeet puhelimella suoritettavaan aktivointiin: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/621798
ostin xp levyn, asensin koneeseen ja asensin muutaman kuukauden päästä toiseen minun omaan koneeseen. ei toiminu ja luki vaan että product key on käytetty tai jtn
Mulla on kolmella koneella samalla productkeyllä ja kaikki aktivoitu netissä eikä mikkisofta rutissut mitään.
Kopioi joltain kaverilta käyttislevy ja käytä omaa product keytä. Sun versio ei näköjään hyväksy kuin yhden koneen.
Product Key menee koneeseen, kun sen syöttää cd:n asennusikkunassa, kun kysyy sitä. Aktivointi on toinen juttu. Voi huomata on-line, että on aktivoitu eri koneeseen. Mikkisoftan tukipuhelin on sanonut, että on luvallista lainata asennusmedia mistä vaan ja asentaa lisenssi (product key) uusiksi. Laina cd hyväksyy vieraan product keyn, jos se on samaa "sarjaa". Home/pro ei tietenkääån saa vauhtua. Mutta lisäksi cd:t on OEM, retail, corporation ja ties mitä muita, että se cd sanoo 'ei kelpaa'. Cd asennus ei näe millään ilveellä onko ko. Key jo joskus aktivoitu tai moneenko koneeseen on jo asennettu yms.
siinä tapauksessa koodi ei täsmää levyyn, eri yrität esim. Homen koodilla asentaa Prota, OEM levyllä retail versioo, volyymi levyllä OEM/retail versioo jne. Eli levyllä olevan version on täsmättävä avaimen kanssa. XP Home OEM vaatii XP Home OEM product keyn. Tai toinen vaihtoehto ettet syötä edes product keytä vaan jotain ihan muuta koodia, esim PID:ä. Product Keyhän on aina 5x5=25 merkkiä pitkä
Mulla oli fujitsun oem, meni paskaksi ja sain retail versosta kopion paikallisesta atk liikkeestä ja toimii ihan hyvin.