User Käyttäjä Salasana  

lauantai 17.5.2008 / 08:11
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > cd-levyt flac muotoon?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cd-levyt Flac muotoon?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
GAGATUM
Newbie
_
8. toukokuuta 2008 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli haluaisin saada cd-levyni ripattua kovalevylleni Flac muotoon. Mahdollisimman hyvällä äänenlaadulla.Olen näissä hommissa vielä aika amis, joten jos joku kertoisi ihan kädestä pitäen miten homma hoituu =)
Latasin Flac ohjelman ja sieltä tuli joku FLAC FRONTEND josta en ymmärtänyt paljonkaan. =)Tarvitsenko siis vielä jonkun muun ohjelman tuon lisäksi. Niin olen ainakin käsittänyt.
Senior Member

7 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2008 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän oppaan pitäisi valaista asiaa niin että saat homman pelittämään.

GAGATUM
Newbie
_
8. toukokuuta 2008 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti avusta. Tuo ohje ei muuten näytä mitä sitten tehdään kun nuo compression optionsit on laitettu oikein. MItä sen jälkeen painan. :)
Toinen ongelma on että tuo EAC ei löytänyt biisin nimiä. Vai etsiikö se ne vasta sitten kun aloittaa rippaamaan?
Senior Member

7 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2008 @ 07:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Tuo ohje ei muuten näytä mitä sitten tehdään kun nuo compression optionsit on laitettu oikein. MItä sen jälkeen painan. :)

Juu, sitten valitset kaikki kappaleet mitkä haluat pakata siitä ikkunasta ja painat Tools -> Compress WAVs.

En ole varma, toimiiko edellä mainittu suoraan CD:ltä, mutta WAV:iksi on aika helppo muutella.

Lainaus:
Toinen ongelma on että tuo EAC ei löytänyt biisin nimiä. Vai etsiikö se ne vasta sitten kun aloittaa rippaamaan?
Ei ole kokemusta tällaisesta, olen itse aina naputellut ne.

EAC on paras pakkausväline, koska jos tulee lukuvirhe, ohjelma jankkaa samaa kohtaa aina uudelleen ja uudelleen niin kauan että se kohta tulee kunnolla kopioitua.

GAGATUM
Newbie
_
9. toukokuuta 2008 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Ei ole kokemusta tällaisesta, olen itse aina naputellut ne.

Siinä menisikin mulla pieni tovi kun levyjä on lähimmälti 50. =)
Kiitti kumminkin lisäavusta, pistetään homma alulle!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2008 @ 15:02

Mainos
_
__

_
GAGATUM
Newbie
_
9. toukokuuta 2008 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
I Did it. Yeah!!!

Tuon biisien-nimi ngelman ratkaisin myös, kun vähän etsin. Raitojen nimet löytyvät kun meneee seuraavaa polkua Database->Get cd information from->Remote free db.

Tuon Cdn sain ripattua kun valikosta valitsin Action->Copy selected tracks>Compressed sitten aukesi ikkuna jossa
oli tallennus muotona Flac Yeah!!! Ei siinä kauankaan kun nautin
Hanoi Roocksista täydellä äänenlaadulla =)

**Kiitti avusta Miitti** Once again the day is saved by Miitti!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2008 @ 16:46

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > cd-levyt flac muotoon?

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Musiikkia: MP3Lizard.com
Pelit: Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy