Kellotukseen sopivat muistit ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Tuubey 04.05.2008.

1. Tuubey

Tuubey Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs olen ostamassa uutta konetta ja olen miettinyt jo pari päivää että minkäslaiset muistit siihe hommaisin koska aion kellottaa konetta aika paljon. 1066 mhz muisteja olen katsonut mutten oikein tiedä mitä merkkiä niitte kannattasi olla. Tällä hetkellä olen ostamassa 2G Kingston HyperX 2GB 1066MHz DDR2 Non-ECC CL5 kit2 2 kpl.
    Ehdotuksia? Olisiko esim G-skill tai joku muu merkki parempi vaihtoehto kellottamiseen.

Prossu on q9450 , emo maximus formula jos näillä on mitää merkitystä.

Kiitoksia jo etukäteen

2.  
  3. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jos meinaat vedellä oikeen jäähdyttää ja tarkotus oi johonkin 4GHz päästä, niin kannattaa ehkä ostaa 1066-muistit ja sitten laittaa ne kumminkin 800mhz-asetuksille, näin saat hyvin kellotettua, voit myös ostaa 4-4-4-12 latenssiset muistit ja nostaa ne 5-5-5-15. Kuitenkaan kun muistin kellotaajuus on 800mhz se riittää, 1066mhz ei ole tehokkaampi oikeasti (vain testiohjelmien tuloksissa voi olla eroja), eikä alhaisemmat kuin 5-5-5-15 anna myöskään prempaa suorituskykyä. Ainoa ilo kummassakin tapauksessa on kellotuspotentiaali. Mutta tolla prossulla pääset varmaan 3,5GHz ihan halvoilla 800mhz muisteilla. Mulla on G.Skillin muistit ja suosittelen niitä

Jaa tämä sivu