Eli tarttisin apuja. Tänään kärähti poweri ja tarttisin apuja paljonko uusi maksaisi. Tai miksi se edes ylipäätänsä kärähti. BIOS:seja en ole muokannut enkä ole muuta tehnyt kuin vaihdattanut uuden näyttiksen. Jonka jälkeen toimi vuoden ja tässä sitä nyt ollaan... Tietokone on Packard Bellin iStart 1369, ei mikään teho-kone Kiitoksia vastauksista... Sori jos täällä on toinenkin tämmöinen mutta kun tämä saamarin kannettava ajaa hermoromahduksen partaalle. Pitää kirjottaa kädet katossa ettei osu mihinkään ylimmäireeseen ettei pompi pitkin tekstiä.....
50 eurolla saa jo tuolle kokoonpanolle powerin. Noita powereita hajoilee aina mysteerisesti, eikä järkevää syytä aina löydy.
Eikä tarvitse varmaan mikään teho poweri ollakaan. 20-80€ saa sopivia powereita tuohon pakettiin. Myös laadukkaita löytyy.
halvat poverit kärähtelee ihan miten sattuu, eikä pakettikoneissa ehkä ole ne parhaat sisuskalut. Vinkiksi seuraavaa ostosta varten, että Antecit on hyviä, samoin kun taitaa olla crossairit, mulla on myös hyviä kokemuksia fortroneista
Mulla oli bequietin lähde ja se kuoli noin 13 kuukauden vanhana mut se menee takuuseen. Ostin siksi aikaa Micro Onen (500W) virtalähteen tilalle, maksoi 30€. Sanoivat että MikroBitti oli testannut sen ja se antaa ulos minkä lupaa mutta on aika äänekäs.
Mulla on aikanaan Q-tec poweri poksahtanut parin kuukauden käytön jälkeen ja sen tilalle annettu samanlainen poweri lens helvettiin resonoinnin ja tuulettimen räminän takia. Tuli ostettua silloin Chieftecin joku 340w poweri tilalle ja tämän hetkisessä koneessa on Antecin(NeoHe430w) poweri joka tuli kotelon mukana. Molemmat pelittänyt ihan hyvin.