En löytänyt parempaa keskustelu aluetta johon tämä voisi kuulua joten laitoin tänne. Ongelmana on se että .. Minulla ei toimi käsinkirjoitus hommeli millä voi piirtää / kirjoittaa hiirellä msn keskusteluissa. Ennen toimi, mutta kun asensin msn uudelleen kun sain msn viruksen niin silloin se katosi. Mitä minun pitäisi tehdä' jotta saisin sen takaisin ? Olen pahoillani jos meni väärään alueeseen.
asennat sen mesen uudestaan niin eiköhän se sit ala taas toimimaan,kannattaa asentaa uusin versio,ei beta vaan viimeisin "vakaa" versio.jos ei ala toimimaan niin lataa se jostain toisesta paikasta tai toinen versio.mikä msn virus ? saitko sen poistettua ? jos epäilet että ET niin lataa hijackthis ja lähetä se HijackThis -logi tonne minne se kuuluu niin joku varmasti katsoo onko kaikki kunnossa, eli tuonne > http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/198
Minulla on nyt windows live messenger. Eikä tuolla msn sivulla ole kuin ladattavissa windows live messenger. Minkä minun pitäisi hankkia ? Ja sain sen viruksen pois.
Nniin. Mulla joskus aikoinaan tuo käsinkirjoitus mättäs että puuttuu jtn komponentteja että sitä vois käyttää. Oon huomannut että Office 2003:n täys asennus tepsi ainakin mulla..