1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Terratec Cinergy C kaukosäädin ei toimi

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi erkki4 24.04.2008.

1. erkki4

erkki4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli asensin tuon Terratec home cineman, mutta siinä ei toimi tuo kaukosäädin. Ohjelman mukana tuli joku remote editor ja olen sitäkin koettanut säätää, mutta ei toimi.
    Samalla kysyn, että miten tohon dvbvieweriin saa viritettyy kanavat, kun sekään ei näytä onnistuvan vaikka oon laittanu palveluntarjoajan sivulta taajuudet tohon kanavahakuun. Progdvb ja terratec löytää kyllä.

2.  
  3. Xploshes

Xploshes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse ostin tänään saman laitteen, mutta kaukosäädintä en ole saanut toimimaan. Jos jollakin olisi keino jolla saa toimimaan, niin kertoo sen.

4. kraa

kraa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama juttu täällä. Eilen ostin tuon Terratec Cinergy C hd:n, mutta sen kaukodäädin-vastaanotin -yhdistelmä tuntuu toimivan noin kerran kahdenkymmenen painalluksen aikana. Tarkempaa tutkimusta pitänee vielä tehdä, mutta tuntuisi siltä kyllä, että kaukosäädin itsessään lähettää...

Kertokaa toki jos joku on saanut selvyyttä asian suhteen.

5. jip59

jip59 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koettakaapa laittaa se kaukosäädin parinkymmenen sentin päähän vastaanottimesta ja ihan kohtisuoraan. Jos toimii niin siitä testaillen missä asti toimii. On meinaan pikkusen tarkka suuntauksesta. Ainaskin mun Terratec.

Jaa tämä sivu