Eli asensin tuon Terratec home cineman, mutta siinä ei toimi tuo kaukosäädin. Ohjelman mukana tuli joku remote editor ja olen sitäkin koettanut säätää, mutta ei toimi. Samalla kysyn, että miten tohon dvbvieweriin saa viritettyy kanavat, kun sekään ei näytä onnistuvan vaikka oon laittanu palveluntarjoajan sivulta taajuudet tohon kanavahakuun. Progdvb ja terratec löytää kyllä.
Itse ostin tänään saman laitteen, mutta kaukosäädintä en ole saanut toimimaan. Jos jollakin olisi keino jolla saa toimimaan, niin kertoo sen.
Sama juttu täällä. Eilen ostin tuon Terratec Cinergy C hd:n, mutta sen kaukodäädin-vastaanotin -yhdistelmä tuntuu toimivan noin kerran kahdenkymmenen painalluksen aikana. Tarkempaa tutkimusta pitänee vielä tehdä, mutta tuntuisi siltä kyllä, että kaukosäädin itsessään lähettää... Kertokaa toki jos joku on saanut selvyyttä asian suhteen.
Koettakaapa laittaa se kaukosäädin parinkymmenen sentin päähän vastaanottimesta ja ihan kohtisuoraan. Jos toimii niin siitä testaillen missä asti toimii. On meinaan pikkusen tarkka suuntauksesta. Ainaskin mun Terratec.