1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ogm.tiedosto avi.tiedostoksi?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi guugeli 17.04.2008.

  1. guugeli

    guugeli Member

    Liittynyt:
    17.04.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moikka!
    Haeskelin googlella tähän apua, löysinkin pari vanhempaa keskustelua täältä, mutta mulla jäi silti yksi ongelma pyörimään; ääni ei toimi. Eli olen saanut tiedoston muutettua aviksi tuolla VirtualDubMod-ohjelmalla, mutta äänet jäävät puuttumaan.

    Ääniraidasta sanotaan tuossa ohjelmassa, että on OGM audio stream[Vorbis]. Eli pitäisi saada toiseen muotoon, mutta ei ota onnistuakseen, tiedä sitten klikkailenko jotain väärin tuossa prosessin aikana.

    Eli viittiskö joku kiltti neuvoa oikein kohta kohdalta, miten tuo ääniraita oikein vaihdetaan? Tähän mennessä olen tehnyt niinkuin tämän ketjun viimeisessä viestissä on neuvottu. Mutta ei onnistu.


    muoks. Nyt sitten sainkin tämän onnistumaan, eli en tajunnut tallentaa sitä äänitiedostoa WAV-muotoon ennenkuin tallensin videotiedoston. Eli homma bueno. :)
     
    Viimeksi muokattu: 17.04.2008
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93

Jaa tämä sivu