1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Virtuaaliasema ei asennu/toimi

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jkossi89 15.04.2008.

  1. jkossi89

    jkossi89 Member

    Liittynyt:
    14.04.2008
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toivottavasti meni oikeelle alueelle.

    Mutta asiaan eli on tässä tosi pitkään, varmaan yli puole vuotta helposti ollut sellainen ongelma ettei mikää virtuuaaliaseman ohjelman asennus toimi tai sitten asentuu mutta virtuaaliasema ei toimi. Kokeiltu alcohol, daemon ja paria muutakin muistaakseni.

    Kone on forkattu välissä useampaan kertaan(viimeks n. 1vk sitten) ja koskaan ei ole virtuaaliasema(edit) toiminut.

    Tänään koitin daemonia ja alcholia, daemonin kanssa heittää errorin "Unable to add adapter. Registry access error" ja alcoholi heitti bluescreenit "AFS2K.SYS - address BA95BDEB base at BA958000, DateStamp 3c7ac329".

    Kiitos avuista jo etukäteen =)
     
    Viimeksi muokattu: 18.04.2008
  2.  
  3. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    voisit laittaa pari selvennystä,mikä käyttöjärjestelmä ? ja mitä tarkoitit forkatulla ? eli onko käyttöjärjestelmä asennettu kokonaan uudestaan ja edelleenkään ei asennu ? oletko kokeillu semmosta kuin poweriso ,itse kun on ollut ongelmia mountaus softien kanssa niin powerison olen aina saanut asennettua.
     
  4. jkossi89

    jkossi89 Member

    Liittynyt:
    14.04.2008
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    käyttis: sigussakin jo mutta Win Xp Pro Fin.
    forkattu=formatoitu
    ja tuolla väli kappaleella meinaan että vaikka olen silloin tällöin formatoinut ja asentanut winukan uusiksi niin virtuaaliasema ei ole koskaan toiminut.
     

Jaa tämä sivu