1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster 6250C järjestysnumerolaskuri-ongelma

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi ClarkOne 13.04.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ClarkOne

ClarkOne Guest

ProCaster 625 0C :n Tiedostonhallinta (Tallennetut ohjelmat) ei osaa kasvattaa järjestysnumerolaskuria 86 eteenpäin.

Kun Tiedostonhallinnan järjestysnumerolaskuri on noin 86 kohdalla (siis 86 tallennettua ohjelmaa) niin siitä seuraavat alkavat tallennukset eivät ilmesty Tiedostonhallintaan vaikka ko. tallennukset ovat käynnissä ja samaan aikaan katoaa vapaata levytilaa.

Tässä vaiheessa kun sekoilu alkaa 250 gigan levystä on jäljellä noin 100 gigaa ja jos minulla on menossa yksi tai esim. kolme samanaikaista tallennusta niin yksikään niistä ei nauhoituksen aikana tai sen jälkeen ilmesty Tiedostonhallintaan mutta jos painan pysäytyspainiketta niin tulee ikkuna jossa on menossa olevat 3 nauhoitusta ja niillä on nimet mutta mitään hyötyä niistä ei ole koska en saa niitä näkyviin Tiedostonhallintaan ja samalla ne ovat syöneet levytilaa. (miten saan kadonneen levytilan käyttööni ?)

Onko tallennuksien kappalemäärässä jokin yläraja ? Jos on niin siitä voisi kertoa manuaalissa ja käyttöjärjestelmä voisi lähettää viestin kun raja on täynnä.

Kun tuo tilanne on päällä niin myöskään taustatallennus (puskuritallennus) ei toimi oikein eikä siitä tuossa tilanteessa ole mitään käyttännöllistä hyötyä.

Tuosta tilanteesta pääsee eroon tuhoamalla Tallennetuista ohjelmista muutaman, että laskurin arvo laskee esim. vaikka 80 :een. Sen jälkeen homma toimii taas normaalisti.

Ohjelmistopäivitys boxissa on 209A.

Ajastin listassa näyttää olevan 40 ohjelman rajoitus. Olen sitä kokeillut ja siitä tulee käyttöjärjestelmältä jonkinlainen messu. Voisi tuonkin mainita manuaalissa.

Olen tehnyt ilmoituksen Procasterin tukeen.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu